Hun vet å holde oppe interessenHu er en liten luring den dama der gitt Så det blir spennende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun vet å holde oppe interessenHu er en liten luring den dama der gitt Så det blir spennende!
Du datt da ikke så langtHar gitt litt opp med å henge meg opp i plassen. Var gøy å ligge på 3. plass en stund men en helg vekke så datt jeg nedover
Det er jeg også veldig spent påMen er spendt på "twisten" neste mnd
Spennende å se hva Tamara har funnet på denne gangen.
har du ikke vært og snoka da?Hu er en liten luring den dama der gitt Så det blir spennende!
absolutt hun er lur sånnHun vet å holde oppe interessen
nesten for mye spenningDet er jeg også veldig spent på
må jo finne ett rådyr kostyme først!!har du ikke vært og snoka da?
Jeg også, fryktelig spentMen er spendt på "twisten" neste mnd
Spennende å se hva Tamara har funnet på denne gangen.
Må finne det snart da. kan jo ikke vente leeenge ..nesten for mye spenning
må jo finne ett rådyr kostyme først!!
har du noen formeninger om hva det er da!?Jeg også, fryktelig spent
De selger kanskje ikke rådyrkostyme på Knerten?!nesten for mye spenning
må jo finne ett rådyr kostyme først!!
jammen!! det er jo ingen som har det jooooooo.Må finne det snart da. kan jo ikke vente leeenge ..
nei... dårlig med det der altså! hahahahaDe selger kanskje ikke rådyrkostyme på Knerten?!
Du overtok jo 3.plassen min Men så lenge jeg klarer 1500, så er jeg fornøyd med meg selv. Da kan jeg ha ett liv utenomDu datt da ikke så langt
Bruk ett av de kostymene her, grønn frosk f.eks.jammen!! det er jo ingen som har det jooooooo.
Makan da får du fikse det inn neste levering!nei... dårlig med det der altså! hahahaha
frosk er fint!!! ahahahaBruk ett av de kostymene her, grønn frosk f.eks.
http://www.festivitas.no/categories/dyrekostymer/sort-by/1/?page=1
Haha...det gjorde jeg visstDu overtok jo 3.plassen min Men så lenge jeg klarer 1500, så er jeg fornøyd med meg selv. Da kan jeg ha ett liv utenom
ja må nok det da... får henge dem ved siden av bunadeneMakan da får du fikse det inn neste levering!
Ja eller rosa panter eller rosa gris. Jeg skal filme deg hvertfallfrosk er fint!!! ahahaha