Yes yes, og nettop derfor er jeg med Og som veeeeeeldig mange andre vil jeg ha flexicribenhehe bra bra! Det er jo så mye fint å vinne!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes yes, og nettop derfor er jeg med Og som veeeeeeldig mange andre vil jeg ha flexicribenhehe bra bra! Det er jo så mye fint å vinne!!!
nå er jeg virkelig spendt hahahhaå finne en til deg jeg da ,, ventlitt..
ja det er 3 ting jeg har mest lyst på denne gangen.. flexi, storksak og minimeisen!Yes yes, og nettop derfor er jeg med Og som veeeeeeldig mange andre vil jeg ha flexicriben
nå er jeg virkelig spendt hahahha
Yeeii, da må jeg på shoppinghehe ja de kom inn i slutten av forrige uke.. la ut en del av dem på nettbutikken i går og på mandag.
Å??? Er hun nærsynt??Neida, Tamara ser ikke så godt
ja det er 3 ting jeg har mest lyst på denne gangen.. flexi, storksak og minimeisen!
men det er klart at veska og cribben er det som er mest ønskelig!
Ja, det er faktisk detEr det? følger ikke med lenger jeg.
Tror det kommer noe helt nytt, jeg som vi ikke har prøvd før..aner ikke.. Men mistenker at hun kanskje har noe på gang med fordeling av antall innlegg..
topp 100 (disse og disse premiene)
over 1500 (disse og disse premiene)
topp 10... (disse og disse premiene)
eller no.... aner ikke... er bare vill gjetting
Jeg har bare den standar simo bagen. Så trenger en ny til lillebror.Ahhh Storksak er fin og jeg blir glad for den, men enn så lenge har jeg en stelleveske jeg er fornøyd med.
Minimeisen ser genial ut. Vi har nå en fra norrøna.
ja kanskje det! oohh.. NYSGJERRIIIIIIIIIIIIIG!!!Tror det kommer noe helt nytt, jeg som vi ikke har prøvd før..
Sorry, skal skjerpe meg fremover!Ja, det er faktisk det
Må jo følge med på slike viktige ting!
Haha jeg også! Men ikke like mye som deg tydeligvisja kanskje det! oohh.. NYSGJERRIIIIIIIIIIIIIG!!!
Godt å høreSorry, skal skjerpe meg fremover!
Yeeii, da må jeg på shopping
De er sååå fine!!
Lover at jeg ikke skal detGodt å høre
Ikke skuff meg nå
nei helt klart ikke haahaha den ligner jo akkurat på katta vår!haha neida, klart hun ikke blir det.
Jeg har bare den standar simo bagen. Så trenger en ny til lillebror.