Lur du erJEG VET! har allerede hengt av en til Vesla!
Har brukt disse bunadene hvert år siden eldste var baby! Helt forelsket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lur du erJEG VET! har allerede hengt av en til Vesla!
Haha den gjør det ja,, var det jeg regnet med.nei helt klart ikke haahaha den ligner jo akkurat på katta vår!
Er det festdrakter dere snakker om?Lur du er
kommer til å kjøpe en delta baby stelleveske. Men den kommer nok til å mest på reise eller når vi skal overnatte noe sted.Okeei, da får vi håpe du er så heldig. Jeg fikk stelleveske av svigermor når guttungen ble født. Fra ju ju be eller hvordan man skriver det Ellers har vi fått meisen også, heldige
Og der fikk jeg den liksomLover at jeg ikke skal det
Det ble bare sånn siden jeg hadde så mye klær å vaske og henge opp, siden du aldri kom.
eneste er at det er litt andre farger på katta vår.Haha den gjør det ja,, var det jeg regnet med.
Klart du fikk den, måtte bareOg der fikk jeg den liksom
Har hatt det så travelt selv, er jo derfor jeg ikke ligger på topp
Men fikser klærne dine neste uke altså
ja det er det vi snakker om fikk inn 60 esker forrige uke pluss marineblå dresser.Er det festdrakter dere snakker om?
Vi hadde også en festdrakt fra name it da kengubarnet var liten
Aha, greit da Her er vår lyseblå, så blir neste en jente så kunne det kanskje vært gøy med en nykommer til å kjøpe en delta baby stelleveske. Men den kommer nok til å mest på reise eller når vi skal overnatte noe sted.
Var de du måtte få på plass det?ja det er det vi snakker om fikk inn 60 esker forrige uke pluss marineblå dresser.
Det er festdrakter ja, men jeg vet ikke hvilkenEr det festdrakter dere snakker om?
Vi hadde også en festdrakt fra name it da kengubarnet var liten
ja det synes jegAha, greit da Her er vår lyseblå, så blir neste en jente så kunne det kanskje vært gøy med en ny
ja. stemmer det.Var de du måtte få på plass det?
det skjønner jeg!Lur du er
nei det skjønner jeg at det ikke er i grunn.ja. stemmer det.
Vi har jo ikke noe eksternlager. Så alt må ha plass i butikk.. det er ikke like lett bestandig!
Ja, er liksom det.ja det synes jeg
Man blir litt lei av å gå med samme stellebagen HELE tiden det blir jo i stedet for din egen veske liksom.
Søt katt, sikker på du blir like søteneste er at det er litt andre farger på katta vår.
Den er jo ikke så stor den butikken heller Men vi får det til med litt makt hahahanei det skjønner jeg at det ikke er i grunn.
Ja, er liksom det.
Kjøpe en sort en kanskje da...kan jeg bruke den siden og. Den jeg har er jo typisk stelleveske...Kan liksom ikke gå alene med den på shopping eller noe
NYDELIG!!! den var syyyyykt fin!! Nå fikk jeg lyst på den også!