Har gitt bort en del.. Men DKNY veskene mine får INGEN!!!!Hihi ok
Har du like mange enda da eller kvittet deg med?
Jeg samler på vintage vesker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har gitt bort en del.. Men DKNY veskene mine får INGEN!!!!Hihi ok
Har du like mange enda da eller kvittet deg med?
Jeg samler på vintage vesker
Veldig kjekt de blir jo ikke akkurat utslitt etter en 17.mai!Jammen det er jo greit da.
Gleder meg til lille prinsen i magen skal ha sin første festdrakt på 17 mai neste år!
utekatt i DET antrekket... jaja.. anuthing goes! hahahaHahahah klart du klarer trikset med colaboksen, ellers må du bli utekatt.
Hun kan jeg virkelig ikke klage på nei Hun kommer opp her nå snart og skal være med guttungen...jeg skal avgårde på jobb...Wow, for en snill svigermor
Heldig med den!
Hihi, dkny har masse fine jaHar gitt bort en del.. Men DKNY veskene mine får INGEN!!!!
jaaaaaaaaaaa!!! da skal Vesla og lillegutt an matchende festdrakter! Å jeg gleder meg jo ikke noe spesielt! heheheheVeldig kjekt de blir jo ikke akkurat utslitt etter en 17.mai!
Tenk sååå søt han blir neste år da
ååå ja!! det er min største svakhet hahhaha...Hihi, dkny har masse fine ja
Skjønner den svakhetenååå ja!! det er min største svakhet hahhaha...
godt det er noen som forstår meg! hahahahahaSkjønner den svakheten
aner ikke.. Men mistenker at hun kanskje har noe på gang med fordeling av antall innlegg..
topp 100 (disse og disse premiene)
over 1500 (disse og disse premiene)
topp 10... (disse og disse premiene)
eller no.... aner ikke... er bare vill gjetting
Nei, det er trekning av de som kvalifisererJa, mulig har det pleid være 1 plass vinner dette, 3 plass vinner dette osv osv?
he he det er det ja.
Husker min sov mye også, hadde masse tid til alt annet.
kvalifiserer!? hva mener du?!Nei, det er trekning av de som kvalifiserer
ikke det jeg kan huske.Ja, mulig har det pleid være 1 plass vinner dette, 3 plass vinner dette osv osv?
Bor hun i nærheten? så deilig da!Hun kan jeg virkelig ikke klage på nei Hun kommer opp her nå snart og skal være med guttungen...jeg skal avgårde på jobb...
Haha...det blir flott vettujaaaaaaaaaaa!!! da skal Vesla og lillegutt an matchende festdrakter! Å jeg gleder meg jo ikke noe spesielt! hehehehe
Det tror jeg ikke er prøvd før neiJa, mulig har det pleid være 1 plass vinner dette, 3 plass vinner dette osv osv?
Det tror jeg ikke er prøvd før nei
Kanskje dette er den nye vrien vet du...Kanskje like gjerne greit, hørtes stressende ut til siste slutt
absolutt!! elsker 17. mai! har alltid gjort det.Haha...det blir flott vettu
17.mai er stas!