fortell meg det så skal jeg gjøre det jeg hahahahjeg vet jo hvor hun bor Snoker aboslutt ikke der, tenk om hun hadde sett meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
fortell meg det så skal jeg gjøre det jeg hahahahjeg vet jo hvor hun bor Snoker aboslutt ikke der, tenk om hun hadde sett meg
De er jo veldig søte de da.) Har ingen av de her jeg.Det er bare masse rådyr rundt mitt hus
Haha tviler ikke på det nei.Du er gal nok til det dufortell meg det så skal jeg gjøre det jeg hahahah
hahaha... skal ta på med rådyr kostyme å labbe rundt i hagen hennes hahaahaHaha tviler ikke på det nei.Du er gal nok til det du
Hahahaha si fra så jeg kan komme å fiilme ...hahaha... skal ta på med rådyr kostyme å labbe rundt i hagen hennes hahaaha
hahaha... skal ta på med rådyr kostyme å labbe rundt i hagen hennes hahaaha
greit! Må bare finne ett troverdig kostyme førstHahahaha si fra så jeg kan komme å fiilme ...
tja.., hvis du viser meg aprilpremiene...Gidder du å plukke opp all rådyrbæsjen samtidig?
Om elg fungerer så har jeg ettgreit! Må bare finne ett troverdig kostyme først
hmm... Det er jo ett alternativOm elg fungerer så har jeg ett
Bare si fra så skal du få lånehmm... Det er jo ett alternativ
takk...Bare si fra så skal du få låne
Kan se på jobben om jeg finner der, men tror ikke vi har rådyr dessverre.takk...
skal se hva jeg finner av RÅdyr først
hmmm... er ikke sikker på om jeg ville blitt en troverdig elg... er ikke sååååå høy liksom heheKan se på jobben om jeg finner der, men tror ikke vi har rådyr dessverre.
Mistet den førsteplassen sabla fort , var noen som ikke likte jeg fikk den tror jeg
hmmm... kanskje jeg kan avlytte deg å kanskje få noen hint hahahahaElg... Rådyr.... Dere finner ikke noen premier hjemme hos meg uansett
Ja det var en god idé er bare det å få surra seg til det daDu kan jo be venniner heim ein kveld/dag på tapas/koldtbord. Be alle ta med ein rett kvar, som ein "siste sjanse" før babyen kjem Det skal eg, sjølv om eg fekk babyshower med førstemann. Er så kjekt å samlast
Ja det er jo koselig, men ikke et mustJa, jeg kunne også tenkt meg en babyshower, men jeg bor langt unna venninnene mine og familien min, så jeg skjønte d ikke ble noe av denne gangen heller.
Men d ser utrolig koselig ut!
Ja det var en god idé er bare det å få surra seg til det da