Tenker ikke så mye på det, men har sykt lyst på det når jeg ser alle fårOkey, da er jeg med Kunne du tenkt deg å fått ett babyshower ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker ikke så mye på det, men har sykt lyst på det når jeg ser alle fårOkey, da er jeg med Kunne du tenkt deg å fått ett babyshower ?
Det har blitt veldig populært. Selv klarte jeg meg veldig fint uten. Syns det var hyggeligere å samles da babyen var født.Tenker ikke så mye på det, men har sykt lyst på det når jeg ser alle får
Tenker ikke så mye på det, men har sykt lyst på det når jeg ser alle får
Tenker ikke så mye på det, men har sykt lyst på det når jeg ser alle får
Jeg måtte bare erte litt. Kan vel ikke tas som spam på det når det kun har skjedd to ganger ?Haha, så du beklager med et til? haha
DU er så OND Tamara!!Bra.
For neste måned kan det bli krig. .... *holder seg hardt om munnen*
Hun er skikkelig ond jaDU er så OND Tamara!!
Ja!! Det er hun ja! tenk å si sånne ting da... hahahahaHun er skikkelig ond ja
Må ikke si for mange slemme ting, da blir hun bare slemmere tror jeg..Ja!! Det er hun ja! tenk å si sånne ting da... hahahaha
Det er vel litt som å kaste bensin på bålet når jeg tenker jeg om jaMå ikke si for mange slemme ting, da blir hun bare slemmere tror jeg..
Mhm, det tror jeg nok det er ja.Det er vel litt som å kaste bensin på bålet når jeg tenker jeg om ja
jaja.... tenker hun sitter å gniiiiiiiiiiir seg i hendene ja!! *skule på Tamara*Mhm, det tror jeg nok det er ja.
Hehe, det tror jeg også, best å passe seg. Hvertfall jeg som bor så nærme...jaja.... tenker hun sitter å gniiiiiiiiiiir seg i hendene ja!! *skule på Tamara*
DU er så OND Tamara!!
haha ja.. finn ut hvor hun bor også snoker du litt rundt huset hennes.. kanskje du ser noe spennendeHehe, det tror jeg også, best å passe seg. Hvertfall jeg som bor så nærme...
Hehe, det tror jeg også, best å passe seg. Hvertfall jeg som bor så nærme...
joda.. det regner jeg jo med da hahahahaKan ikke noe for det!
Kan vi ikke si det slik at desto ondere jeg blir desto flere premier blir det?
Det er bare masse rådyr rundt mitt hushaha ja.. finn ut hvor hun bor også snoker du litt rundt huset hennes.. kanskje du ser noe spennende
jeg vet jo hvor hun bor Snoker aboslutt ikke der, tenk om hun hadde sett meghaha ja.. finn ut hvor hun bor også snoker du litt rundt huset hennes.. kanskje du ser noe spennende
ditt også!? Vi har rådyr og fasaner hahahahaDet er bare masse rådyr rundt mitt hus