VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Men du er kjappere egentlig, så når du er tilbake til fullt så fyker du fra tenker jeg. Jeg blri jo borte flere dager så jeg vil gjerne ha litt forsprang
borte litt?!
hva skal du nå da?
 
Enig! Hater å fly selv!!
Har kjent mange som ikke liker å fly, men det er ikke alltid for samme grunnen. Ene venninnen min sa hun ville følt seg bedre hvis det var hun selv som styrte flyet - hva med dere andre her som ikke liker å fly?
 
God morgen, damer!

Vi har hatt en helt super natt! Utrolig hvor digg 4 timer sammenhengende søvn er :D
 
Til pappen sin. Jeg har reist til Stavanger for å jobbe fra kontoret til Babyverden. Har vanligvis hjemmekontor.
Aha :) poden har vært hos pappaen sin nå nå jeg har vært på tur. Gleder meg til å se han i kveld :) kjekt å være litt sosial i jobben av og til og da?? :)
 
God morgen, damer!

Vi har hatt en helt super natt! Utrolig hvor digg 4 timer sammenhengende søvn er :D
Mornings! Her har jeg sovet elendig i natt. Ser faktisk frem til å komme hjem i egen seng nå!
 
Har kjent mange som ikke liker å fly, men det er ikke alltid for samme grunnen. Ene venninnen min sa hun ville følt seg bedre hvis det var hun selv som styrte flyet - hva med dere andre her som ikke liker å fly?
Ville ikke følt det bedre om jeg styrte, men jeg liker å ha kontrollen, ja! Føler meg veldig innesperret i et fly, kan liksom ikke få ut å ta litt frisk luft. Og går det til helvette, så går det SKIKKELIG til helvette...
 
Back
Topp