Hva skulle de i dag da?Så herlig. Var sol her å. Har vært på tusletur i byen ved fossen og i parken. Matet endene. Trist å si hadet til ungene, men ser dem jo igjen på onsdag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skulle de i dag da?Så herlig. Var sol her å. Har vært på tusletur i byen ved fossen og i parken. Matet endene. Trist å si hadet til ungene, men ser dem jo igjen på onsdag...
Haha! Signerer denneDårlig
Vært borte siden i går morges og det straffer seg...
Nei, er ikke akkurat ferie jeg skal påSkal du på ferie?
borte litt?!Men du er kjappere egentlig, så når du er tilbake til fullt så fyker du fra tenker jeg. Jeg blri jo borte flere dager så jeg vil gjerne ha litt forsprang
Ut på tur, borte en 4-5 dager.borte litt?!
hva skal du nå da?
jaja.. Da må du ligge litt ovapå da ja. Kan jo ikke henge etterUt på tur, borte en 4-5 dager.
Eller slutte å surfe på andre tingHehe , da mmå du heller ta en liten pause ..
Så bra at du liker detLiker hvor gøy dette var ny i skravle gamet
Til pappen sin. Jeg har reist til Stavanger for å jobbe fra kontoret til Babyverden. Har vanligvis hjemmekontor.Hva skulle de i dag da?
Så bra at du liker det
Man skjønner fort hvorfor vi skravler så mye når man kommer litt inn i det selv
Enig! Hater å fly selv!!Hører deg, men tror ikke på deg
Har kjent mange som ikke liker å fly, men det er ikke alltid for samme grunnen. Ene venninnen min sa hun ville følt seg bedre hvis det var hun selv som styrte flyet - hva med dere andre her som ikke liker å fly?Enig! Hater å fly selv!!
Så spennende da. Møter du ofte de andre du jobber med?Til pappen sin. Jeg har reist til Stavanger for å jobbe fra kontoret til Babyverden. Har vanligvis hjemmekontor.
Til pappen sin. Jeg har reist til Stavanger for å jobbe fra kontoret til Babyverden. Har vanligvis hjemmekontor.
Aha poden har vært hos pappaen sin nå nå jeg har vært på tur. Gleder meg til å se han i kveld kjekt å være litt sosial i jobben av og til og da??Til pappen sin. Jeg har reist til Stavanger for å jobbe fra kontoret til Babyverden. Har vanligvis hjemmekontor.
Mornings! Her har jeg sovet elendig i natt. Ser faktisk frem til å komme hjem i egen seng nå!God morgen, damer!
Vi har hatt en helt super natt! Utrolig hvor digg 4 timer sammenhengende søvn er
Ville ikke følt det bedre om jeg styrte, men jeg liker å ha kontrollen, ja! Føler meg veldig innesperret i et fly, kan liksom ikke få ut å ta litt frisk luft. Og går det til helvette, så går det SKIKKELIG til helvette...Har kjent mange som ikke liker å fly, men det er ikke alltid for samme grunnen. Ene venninnen min sa hun ville følt seg bedre hvis det var hun selv som styrte flyet - hva med dere andre her som ikke liker å fly?
ja det er jo sant, må prioritere riktigEller slutte å surfe på andre ting