Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare 800 innlegg igjen så er jeg i mål,håper jeg klarer det. Vil så gjerne ha flexi criben.!
God tur til deg
Rundt 1000 igjen her det
Går unna !!! Den criben er nyydelig <3
Ja den er kjempenydelig!
Jeg kommer til å dritdårlig samvittighet når jeg skal trekke vinneren og bare en får denne, og så mange ønsker seg den
uff det er ikke en lett jobb nei kan jeg tenke meg !! du får fokusere på den ene du kan glede masse
Sant ja. Glad det er dataen som trekker og ikke meg. Så dere får skylde på den
jeg har flyskrekk, men vil heller fly enn å kjøre langt..Takk takk *digger å fly*
Ja ikke santHeldigvis bare 8 mars enn så lenge
Er ikke farlig å fly. Nettopp landet. Gikk så fint attejeg har flyskrekk, men vil heller fly enn å kjøre langt..
Hører deg, men tror ikke på degEr ikke farlig å fly. Nettopp landet. Gikk så fint atte
jøsses.. du er rask denne mnd.. Jeg henger etter jeg.. Etter egene standar i hvertfall hahaHalveis til månedens mål, satser på de siste går like lett ....
Bare 800 innlegg igjen så er jeg i mål,håper jeg klarer det. Vil så gjerne ha flexi criben.!
uff det er ikke en lett jobb nei kan jeg tenke meg !! du får fokusere på den ene du kan glede masse
Men du er kjappere egentlig, så når du er tilbake til fullt så fyker du fra tenker jeg. Jeg blri jo borte flere dager så jeg vil gjerne ha litt forsprangjøsses.. du er rask denne mnd.. Jeg henger etter jeg.. Etter egene standar i hvertfall haha
Er bare å fortsette å skravle mye da.Trodde jeg hadde skravlet masse jeg, men har en lang vei igjen
Får jo nesten senebetennelse i tommelen Kanskje bytte over til paden i stedet.Er bare å fortsette å skravle mye da.
Skal du på ferie?Men du er kjappere egentlig, så når du er tilbake til fullt så fyker du fra tenker jeg. Jeg blri jo borte flere dager så jeg vil gjerne ha litt forsprang
Hehe , da mmå du heller ta en liten pause ..Får jo nesten senebetennelse i tommelen Kanskje bytte over til paden i stedet.