Får samme beskjed her - men synes ikke jeg bruker den så mye daHahaha! Det går over - no synes gubben eg sitte med mobilen for mykje!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får samme beskjed her - men synes ikke jeg bruker den så mye daHahaha! Det går over - no synes gubben eg sitte med mobilen for mykje!
Å stemmer det ja, var deg det.Har ikke gått på ski siden en forferdelig skoletur i 3.klasse der jeg kom ned fra fjellet 2 timer etter alle andre for jeg var livredd Etter det er det ingen som har villet prøve å lære meg
Hehe godt sovehjerte når hun først har sovnet?Hun var endel våken i natt men har sovet kjempelenge i dag. Håper hun våkner snart i grunn.
Skal forsøke å vekke henne men d er jo ikke bare bare å vekke heller.
Samboeren min begynner å lure på hvordan jeg klarer å sitte så mye på forumet, og blir nysgjerrig på hva jeg snakker om tror han tenker det bare er babyspørsmålHahaha! Det går over - no synes gubben eg sitte med mobilen for mykje!
God ideHehe Vi får heller hoppe direkte fra september til desember da
Samboeren min begynner å lure på hvordan jeg klarer å sitte så mye på forumet, og blir nysgjerrig på hva jeg snakker om tror han tenker det bare er babyspørsmål
Ja og gubben som snakker om snekker ting ...Min sambo har også spurt hvordan i all verden vi kan ha SÅ mye å snakke om når det gjelder babylaging, så spør jeg han da, hvordan er det mulig å ha så mye å snakke om på bilforumene han er på
Ja og gubben som snakker om snekker ting ...
Ikke sant !!Haha, ja og som er fantastisk interessant for oss
Høres kjent ut jeg trodde heller ikke at jeg kom til å bli særlig aktiv her, men det er jo så kosMin sambo har også spurt hvordan i all verden vi kan ha SÅ mye å snakke om når det gjelder babylaging, så spør jeg han da, hvordan er det mulig å ha så mye å snakke om på bilforumene han er på
Hehe godt sovehjerte når hun først har sovnet?
Høres kjent ut jeg trodde heller ikke at jeg kom til å bli særlig aktiv her, men det er jo så kos
Gleder meg såååååå mye til å få min egen lille krabat! Blir jo nesten værpesjuk av å vente på denJa, d virker sånn. Utrolig hvor forelsket man blir i disse små altså <3
Gleder meg såååååå mye til å få min egen lille krabat! Blir jo nesten værpesjuk av å vente på den
Håper du fikk deg litt søvn til sluttD er bare p glede seg. Selv om jeg er dødstrøtt akkurat nå og snuppa ikke vil sovne
Håper du fikk deg litt søvn til slutt
Du ligger godt foran de fleste, tenker du fortjener litt god søvn nå ja sweet dreamsBle fire-fem timer til sammen. Hun sover igjen nå, så bør legge fra meg telefonen og sove igjen