VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Hun var endel våken i natt men har sovet kjempelenge i dag. Håper hun våkner snart i grunn.

Skal forsøke å vekke henne men d er jo ikke bare bare å vekke heller.
Hehe :) godt sovehjerte når hun først har sovnet? :)
 
Hahaha! Det går over - no synes gubben eg sitte med mobilen for mykje! :p
Samboeren min begynner å lure på hvordan jeg klarer å sitte så mye på forumet, og blir nysgjerrig på hva jeg snakker om :p tror han tenker det bare er babyspørsmål :p
 
Samboeren min begynner å lure på hvordan jeg klarer å sitte så mye på forumet, og blir nysgjerrig på hva jeg snakker om :p tror han tenker det bare er babyspørsmål :p

Min sambo har også spurt hvordan i all verden vi kan ha SÅ mye å snakke om når det gjelder babylaging, så spør jeg han da, hvordan er det mulig å ha så mye å snakke om på bilforumene han er på :p
 
Min sambo har også spurt hvordan i all verden vi kan ha SÅ mye å snakke om når det gjelder babylaging, så spør jeg han da, hvordan er det mulig å ha så mye å snakke om på bilforumene han er på :p
Høres kjent ut :p jeg trodde heller ikke at jeg kom til å bli særlig aktiv her, men det er jo så kos :D
 
Høres kjent ut :p jeg trodde heller ikke at jeg kom til å bli særlig aktiv her, men det er jo så kos :D

Mannfolk ass ;) Jaa det er det ! Jeg prøvde meg på en pause for noen mnd tilbake, tok et par dager så klarte jeg ikke å lavær :p Så mange koselige damer her at man kan ikke lavær å skravle :D
 
Sove søtt
 
Krysser alt for å ikke rykke for langt nedover på listen :) sånn er det å være på studietur :D
 
Back
Topp