Ikke i bruk
Forumet er livet
Hvor er du på tur?Krysser alt for å ikke rykke for langt nedover på listen sånn er det å være på studietur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor er du på tur?Krysser alt for å ikke rykke for langt nedover på listen sånn er det å være på studietur
Du har jo vært innom å lagt igjen noen innlegg, så du rykkernok ikke så langt ned.Krysser alt for å ikke rykke for langt nedover på listen sånn er det å være på studietur
Hvor er du på tur?
Du har lagt inn en del innlegg allerede da vi får hjelpe deg når vi ser su er på og så må du kose deg med lille babyjenta <3Merker at jeg ikke er like aktiv heller. Får håpe jeg rekker til "mål" i løpet av måneden da
Hvor er du på tur?
Studietur til Stockholm og i dag skinner solen herHun er i Stockholm!
Du har lagt inn en del innlegg allerede da vi får hjelpe deg når vi ser su er på og så må du kose deg med lille babyjenta <3
Den første tiden er magisk <3 og slitsomJa, prøvde aktivt før snuppa kom
Koser meg masse med henne. Kan bare ligge og stirre på henne
Den første tiden er magisk <3 og slitsom
Motsatt for megEtterrier har jeg hørt blir verre for hver gang? Etter første merket jeg inne noe, ettet andre var det altså ganske så vondt.
Ja, prøvde aktivt før snuppa kom
Koser meg masse med henne. Kan bare ligge og stirre på henne
DårligHvordan ligger vi ann på skravlefronten ? )
Håper du koser deg på turKrysser alt for å ikke rykke for langt nedover på listen sånn er det å være på studietur
Du er da rimelig aktiv spør du meg, har jo fått mye innlegg i helgenMerker at jeg ikke er like aktiv heller. Får håpe jeg rekker til "mål" i løpet av måneden da
Ja <3 er verdt det da <3Veldig! Når hun er våken når man er trøtt vil man at hun skal sove. Når hun så sover klarer man ikke sove, bare se på henne <3
Hvordan ligger vi ann på skravlefronten ? )
Samme herJoda, ikke helt der jeg vil være men jobber med saken!
Samme her
Så herlig. Var sol her å. Har vært på tusletur i byen ved fossen og i parken. Matet endene. Trist å si hadet til ungene, men ser dem jo igjen på onsdag...Studietur til Stockholm og i dag skinner solen her
God tur til degSå herlig. Var sol her å. Har vært på tusletur i byen ved fossen og i parken. Matet endene. Trist å si hadet til ungene, men ser dem jo igjen på onsdag...