VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Etterrier har jeg hørt blir verre for hver gang? Etter første merket jeg inne noe, ettet andre var det altså ganske så vondt.

Dei eg kjenner med tre barn, seier at nr to er værst. Nr tre er meir lik som den første.
 
men vi er jo enige om det er jeg som vinner den, er vi ikke det da;) Så du må¨finne deg en annen du

Du er forresten hakk i hæl ser jeg :p
Må utnytte tiden snuppa sover på jeg nå da. Tipper hun kommer til å være våken i hele natt :p
 
Dei eg kjenner med tre barn, seier at nr to er værst. Nr tre er meir lik som den første.
I så fall gruer jeg meg mindre til evt nr tre, for med nr en hadde legg uke slikt.
 
Bare å stå på da :p har selv veldig lyst på veggen, men spørs om det går o_O

Jaa, var egentlig gøy dette, får jo så mye tilbake av å være sosial her inne, hyggelig bli kjent med mange og hjelpe/bli hjulpet :D
 
Jaa, var egentlig gøy dette, får jo så mye tilbake av å være sosial her inne, hyggelig bli kjent med mange og hjelpe/bli hjulpet :D
Ja, før følte jeg jeg ikke hadde noe å bidra med, men man lærer mye av å svare andre, og spørre ;)
 
Du er forresten hakk i hæl ser jeg :p
Må utnytte tiden snuppa sover på jeg nå da. Tipper hun kommer til å være våken i hele natt :p
Får du vært nok på her nå med den lille prinsessa som skal ha mye oppmerksomhet da? :) Eller sover hun mye? :)
 
Får du vært nok på her nå med den lille prinsessa som skal ha mye oppmerksomhet da? :) Eller sover hun mye? :)

Hun var endel våken i natt men har sovet kjempelenge i dag. Håper hun våkner snart i grunn.

Skal forsøke å vekke henne men d er jo ikke bare bare å vekke heller.
 
Hihi deal :D må vell kanskje flytte terminen min i september og da, om jeg vil ha babyen ut :p haha
Hehe :p Vi får heller hoppe direkte fra september til desember da :p
 
pøsj, må jo gå på ski når man er på fjellet:)
Har ikke gått på ski siden en forferdelig skoletur i 3.klasse der jeg kom ned fra fjellet 2 timer etter alle andre for jeg var livredd :p Etter det er det ingen som har villet prøve å lære meg :p
 
Ja, det er ikke noe problem :D får samboer endelig litt fred! Haha! Han spurte om jeg kunne gjøre dette hver mnd haha

Hahaha! Det går over - no synes gubben eg sitte med mobilen for mykje! :p
 
Back
Topp