Etterrier har jeg hørt blir verre for hver gang? Etter første merket jeg inne noe, ettet andre var det altså ganske så vondt.
Dei eg kjenner med tre barn, seier at nr to er værst. Nr tre er meir lik som den første.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etterrier har jeg hørt blir verre for hver gang? Etter første merket jeg inne noe, ettet andre var det altså ganske så vondt.
Bare å stå på da har selv veldig lyst på veggen, men spørs om det går1 133 innlegg unna å kunne være med i trekningen på ALT hihi
men vi er jo enige om det er jeg som vinner den, er vi ikke det da Så du må¨finne deg en annen du
men vi er jo enige om det er jeg som vinner den, er vi ikke det da Så du må¨finne deg en annen du
I så fall gruer jeg meg mindre til evt nr tre, for med nr en hadde legg uke slikt.Dei eg kjenner med tre barn, seier at nr to er værst. Nr tre er meir lik som den første.
Bare å stå på da har selv veldig lyst på veggen, men spørs om det går
Jaa, var egentlig gøy dette, får jo så mye tilbake av å være sosial her inne, hyggelig bli kjent med mange og hjelpe/bli hjulpet
Ja, før følte jeg jeg ikke hadde noe å bidra med, men man lærer mye av å svare andre, og spørreJaa, var egentlig gøy dette, får jo så mye tilbake av å være sosial her inne, hyggelig bli kjent med mange og hjelpe/bli hjulpet
Får du vært nok på her nå med den lille prinsessa som skal ha mye oppmerksomhet da? Eller sover hun mye?Du er forresten hakk i hæl ser jeg
Må utnytte tiden snuppa sover på jeg nå da. Tipper hun kommer til å være våken i hele natt
Får du vært nok på her nå med den lille prinsessa som skal ha mye oppmerksomhet da? Eller sover hun mye?
Gratulerer håper på mars baby herBlir ikke mye søvn første natta akkurat men hun har vært flink å sovet i 3-4 timer, og nå ville hun ha pupp gitt
Hehe Vi får heller hoppe direkte fra september til desember daHihi deal må vell kanskje flytte terminen min i september og da, om jeg vil ha babyen ut haha
Har ikke gått på ski siden en forferdelig skoletur i 3.klasse der jeg kom ned fra fjellet 2 timer etter alle andre for jeg var livredd Etter det er det ingen som har villet prøve å lære megpøsj, må jo gå på ski når man er på fjellet
Ja, før følte jeg jeg ikke hadde noe å bidra med, men man lærer mye av å svare andre, og spørre
D går nok bra! Bare snakk ivei d, la skravla gå
Ja, det er ikke noe problem får samboer endelig litt fred! Haha! Han spurte om jeg kunne gjøre dette hver mnd haha
Det syns min å sier jeg har skravle syken xDHahaha! Det går over - no synes gubben eg sitte med mobilen for mykje!
Ja, det er ikke noe problem får samboer endelig litt fred! Haha! Han spurte om jeg kunne gjøre dette hver mnd haha