VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Etterrier ja.... kjipe greier. Jeg fødte uten medisinsk smertelindring (Jeg fødte jo hjemme) men jeg måtte bruke paracet i et par dager etterpå fordi etterrier, særlig ved amming var veldig vondt. Sært.

Etterrier er en dårlig oppfinnelse spør du meg. Men d er jo en hensikt med det da ihvertfall :)
 
Glad jeg ikke hadde etterrier i grunn, har hørt de er ganske vonde for noen.

Dei seier at dei er værst med nr 2 og med nr er det meir likt som nr 1.
La aldri merke til etterrier med Jr.
 
Jeg elsker påska pgså jeg, hytte, familietid, brettspill,skigåing, lek i snøen. Hva er det ikke ålike;)
Ski og snø, men ellers er det koselig :p
 
Glad jeg ikke hadde etterrier i grunn, har hørt de er ganske vonde for noen.

Ja, etterrier kan være skikkelig vonde, men d er visst ikke så vanlig å få etter nr 1. Jeg tenker at siden jeg hadde to raske fødsler, så er det sikkert derfor jeg får etterrier :p
 
Ja, etterrier kan være skikkelig vonde, men d er visst ikke så vanlig å få etter nr 1. Jeg tenker at siden jeg hadde to raske fødsler, så er det sikkert derfor jeg får etterrier :p
Jeg hadde jo himla kjapp fødsel , en kjente ingenting. Vet flere i barselgruppen kjente til det
 
Gratulerer beckymams, så koselig :D Og til dere andre som snakker om juul, helleduussan som jeg gleder meg ! Haha, får kjeft av alle rundt meg når jeg nevner det (noe jeg gjør omtrent daglig) :p
 
Etterrier har jeg hørt blir verre for hver gang? Etter første merket jeg inne noe, ettet andre var det altså ganske så vondt.
 
Back
Topp