Gratulerer så mye! Overraskende at du er her inne allerede
Hun sover og da må mamman forsøke å få tak i seng til henne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye! Overraskende at du er her inne allerede
Etterrier ja.... kjipe greier. Jeg fødte uten medisinsk smertelindring (Jeg fødte jo hjemme) men jeg måtte bruke paracet i et par dager etterpå fordi etterrier, særlig ved amming var veldig vondt. Sært.
Hva heter hun?Hun sover og da må mamman forsøke å få tak i seng til henne
Ellers takk Hadde ikke det nå, vil ikke ha det heller.D gikk bedre denne gangen for man husker d underveis hvordan d var. Ja, d er vondt, men d er konstruktiv smerte
Men etterrier kan du få billig av meg gitt!!
Hva slags seng skal du ha?Hun sover og da må mamman forsøke å få tak i seng til henne
Glad jeg ikke hadde etterrier i grunn, har hørt de er ganske vonde for noen.Etterrier er en dårlig oppfinnelse spør du meg. Men d er jo en hensikt med det da ihvertfall
Glad jeg ikke hadde etterrier i grunn, har hørt de er ganske vonde for noen.
Ski og snø, men ellers er det koseligJeg elsker påska pgså jeg, hytte, familietid, brettspill,skigåing, lek i snøen. Hva er det ikke ålike
Vi gjør det slik Høsten er herved avlystden kan man vell feire enten i sommer eller i vinter da
Å så kjekt Gratulerer så mye ♡♡♡Takk takk! Fødselen gikk så bra som den kan gå igrunn D gikk fort, trengte ikke å sy eller noe. Vondt selvfølgelig, men lenge leve lystgass
Hihi deal må vell kanskje flytte terminen min i september og da, om jeg vil ha babyen ut hahaVi gjør det slik Høsten er herved avlyst
Hva heter hun?
Hva slags seng skal du ha?
Glad jeg ikke hadde etterrier i grunn, har hørt de er ganske vonde for noen.
Hmm jaja får håpe jeg ikke får det neste gang heller da.Dei seier at dei er værst med nr 2 og med nr er det meir likt som nr 1.
La aldri merke til etterrier med Jr.
Jeg hadde jo himla kjapp fødsel , en kjente ingenting. Vet flere i barselgruppen kjente til detJa, etterrier kan være skikkelig vonde, men d er visst ikke så vanlig å få etter nr 1. Jeg tenker at siden jeg hadde to raske fødsler, så er det sikkert derfor jeg får etterrier
men vi er jo enige om det er jeg som vinner den, er vi ikke det da Så du må¨finne deg en annen duTenkte jo å vinne den flexicriben da
pøsj, må jo gå på ski når man er på fjelletSki og snø, men ellers er det koselig