Har skjønt det er mange av oss jaEnig! Hater å fly selv!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har skjønt det er mange av oss jaEnig! Hater å fly selv!!
Jepp :-/Har skjønt det er mange av oss ja
Snart april og påskeferieOjsann! 22 dager igjen bare jo!
Æsj, det er kjedelig å gå å grue seg. Jeg gjorde det samme da jeg var i London for 1,5 år siden, men det var fordi jeg skulle fly alene hjem.Jepp :-/
Var på GC for ett år Siden. Satt i fly i 6 timer, og gikk faktisk hele uka der nede å hadde vondt i magen fordi vi skulle fly igjen ikle noe moro, spesielt siden jeg veldig gjerne kunne tenke meg tilbake dit, var helt fantastisk der! (Min første gang i syden). Har vært i andre land så har flydd en del, men liker det mindre og mindre..
Gleder meg til påske, på en måte. Fortrenger at jeg blir alene med ungene. Men påske blir jo kjekt.Snart april og påskeferie
Sover igjennom flyturen, jeg. Sluknet så snart fest-setebeltet-plingen går av. Ironisk nok elsker jeg å fly og ville helst vært våken ^-^Jepp :-/
Var på GC for ett år Siden. Satt i fly i 6 timer, og gikk faktisk hele uka der nede å hadde vondt i magen fordi vi skulle fly igjen ikle noe moro, spesielt siden jeg veldig gjerne kunne tenke meg tilbake dit, var helt fantastisk der! (Min første gang i syden). Har vært i andre land så har flydd en del, men liker det mindre og mindre..
Har dere noen planer da når du skal være alene med de?Gleder meg til påske, på en måte. Fortrenger at jeg blir alene med ungene. Men påske blir jo kjekt.
Jepp, skjerping nå. Nyheter får jeg se på tven mens jeg sitter herja det er jo sant, må prioritere riktig
Helt alene ble jeg jo ikke, men mannen skal jobbe.Har dere noen planer da når du skal være alene med de?
Haha, riktig prioriering det ja.Jepp, skjerping nå. Nyheter får jeg se på tven mens jeg sitter her
Høres ut som det blir en grei påske for dere da.Helt alene ble jeg jo ikke, men mannen skal jobbe.
Vi får se, det avhenger av været. Er det vær til å gå på ski drar vi på dagsturer på fjellet sammen med mine foreldre. Er det ikke det så blir det å bake boller, evt vil eldste besøke venner om de er hjemme, få noen på besøk til oss sikkert. Besøke mamma og pappa på campingvogna, og sikkert være hjemme, se tv, spille spill, tegne, lese, perle, så, og glede oss til pappa kommer hjem fra jobb. I helga, påskeaften og første påskedag tror vi han har fri, så da skal vi finne på noe sammen.
Er det langt til dine foreldre da?Åh, jeg elsker vanligvis påske! Vi drar alltid hjem til mine foreldre i påsken, men i år har ikke mannen lyst til å kjøre så langt siden lillesøster er så ny. Jeg vurderer NSB for å si d sånn..
Elsker høytider med faste tradisjoner
Er det langt til dine foreldre da?
Ja, når man skal kose seg på ferie så er det veldig leit å gå å tenke og bekymre seg en hel uke..Æsj, det er kjedelig å gå å grue seg. Jeg gjorde det samme da jeg var i London for 1,5 år siden, men det var fordi jeg skulle fly alene hjem.
Der vil jeg også væreSover igjennom flyturen, jeg. Sluknet så snart fest-setebeltet-plingen går av. Ironisk nok elsker jeg å fly og ville helst vært våken ^-^
Ja, når man skal kose seg på ferie så er det veldig leit å gå å tenke og bekymre seg en hel uke..
Det er jo et stykke det da, hun er ikke jo så gammel til påske .Oslo - Trondheim
For det første så liker jeg ikke medikamenter (skal forklare hvorfor) og for det andre hadde vi med datteren så jeg ville ikke ta noe som helst.Ja , har du prøvd beroligende ?