VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Har skjønt det er mange av oss ja:)
Jepp :-/
Var på GC for ett år Siden. Satt i fly i 6 timer, og gikk faktisk hele uka der nede å hadde vondt i magen fordi vi skulle fly igjen :( ikle noe moro, spesielt siden jeg veldig gjerne kunne tenke meg tilbake dit, var helt fantastisk der! (Min første gang i syden). Har vært i andre land så har flydd en del, men liker det mindre og mindre..
 
Jepp :-/
Var på GC for ett år Siden. Satt i fly i 6 timer, og gikk faktisk hele uka der nede å hadde vondt i magen fordi vi skulle fly igjen :( ikle noe moro, spesielt siden jeg veldig gjerne kunne tenke meg tilbake dit, var helt fantastisk der! (Min første gang i syden). Har vært i andre land så har flydd en del, men liker det mindre og mindre..
Æsj, det er kjedelig å gå å grue seg. Jeg gjorde det samme da jeg var i London for 1,5 år siden, men det var fordi jeg skulle fly alene hjem.
 
Jepp :-/
Var på GC for ett år Siden. Satt i fly i 6 timer, og gikk faktisk hele uka der nede å hadde vondt i magen fordi vi skulle fly igjen :( ikle noe moro, spesielt siden jeg veldig gjerne kunne tenke meg tilbake dit, var helt fantastisk der! (Min første gang i syden). Har vært i andre land så har flydd en del, men liker det mindre og mindre..
Sover igjennom flyturen, jeg. Sluknet så snart fest-setebeltet-plingen går av. Ironisk nok elsker jeg å fly og ville helst vært våken ^-^
 
Har dere noen planer da når du skal være alene med de?
Helt alene ble jeg jo ikke, men mannen skal jobbe.
Vi får se, det avhenger av været. Er det vær til å gå på ski drar vi på dagsturer på fjellet sammen med mine foreldre. Er det ikke det så blir det å bake boller, evt vil eldste besøke venner om de er hjemme, få noen på besøk til oss sikkert. Besøke mamma og pappa på campingvogna, og sikkert være hjemme, se tv, spille spill, tegne, lese, perle, så, og glede oss til pappa kommer hjem fra jobb. I helga, påskeaften og første påskedag tror vi han har fri, så da skal vi finne på noe sammen.
 
Helt alene ble jeg jo ikke, men mannen skal jobbe.
Vi får se, det avhenger av været. Er det vær til å gå på ski drar vi på dagsturer på fjellet sammen med mine foreldre. Er det ikke det så blir det å bake boller, evt vil eldste besøke venner om de er hjemme, få noen på besøk til oss sikkert. Besøke mamma og pappa på campingvogna, og sikkert være hjemme, se tv, spille spill, tegne, lese, perle, så, og glede oss til pappa kommer hjem fra jobb. I helga, påskeaften og første påskedag tror vi han har fri, så da skal vi finne på noe sammen.
Høres ut som det blir en grei påske for dere da. :)
 
Åh, jeg elsker vanligvis påske! Vi drar alltid hjem til mine foreldre i påsken, men i år har ikke mannen lyst til å kjøre så langt siden lillesøster er så ny. Jeg vurderer NSB for å si d sånn.. ;)

Elsker høytider med faste tradisjoner :)
 
Åh, jeg elsker vanligvis påske! Vi drar alltid hjem til mine foreldre i påsken, men i år har ikke mannen lyst til å kjøre så langt siden lillesøster er så ny. Jeg vurderer NSB for å si d sånn.. ;)

Elsker høytider med faste tradisjoner :)
Er det langt til dine foreldre da?
 
Æsj, det er kjedelig å gå å grue seg. Jeg gjorde det samme da jeg var i London for 1,5 år siden, men det var fordi jeg skulle fly alene hjem.
Ja, når man skal kose seg på ferie så er det veldig leit å gå å tenke og bekymre seg en hel uke..
 
Ja , har du prøvd beroligende ?
For det første så liker jeg ikke medikamenter (skal forklare hvorfor) og for det andre hadde vi med datteren så jeg ville ikke ta noe som helst.
I 2011 reiste vi med jobben til Riga. På den tiden var jeg plaget med prolaps i ryggen og hadde fått preparatet Nobligan, av legen. (Morfintabl) jeg tok én tabl på Gardermoen, da pga ryggen, selvsagt. Vel fremme i Riga, 7-8 timer etter jeg tok tabl drakk jeg alkohol å det var ikke mye som skulle til før jeg ble dritings. Så derfor liker jeg ikke sånt. Tuller med hodet på en. :p
 
Back
Topp