VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Høres ut som det blir en grei påske for dere da. :)
Satser på det. Håper. Legge mye planer, som kan tilpasses, så vi får kose oss mest mulig
 
Det er jo et stykke det da, hun er ikke jo så gammel til påske .

Nei, hun er bare en måned. Vi tok samme turen med storesøster da hun var 1,5 måned og d gikk fint, men skjønner hvorfor mannen ikke er superhypp.
 
Kos er det viktigste i påsken, man må ikke gjøre noe hele tiden for at det skal bli en fin ferie.
Jeg mener planer for kos.

Ellers blir det lett at dagene bare blir borte i Dora, infinity og lego...
 
Nei, hun er bare en måned. Vi tok samme turen med storesøster da hun var 1,5 måned og d gikk fint, men skjønner hvorfor mannen ikke er superhypp.
Ja det skjønner jeg også, vi kjørte langtur da kengubarnet var litt under 3 mnd, det gik helt fint og hadde sikkert gjort det før også men man vet jo aldri
 
Vi hadde langtur med våre sånn mellom 2 og 3 måneder. Det var greit nok. Det var mye verre noen mnd senere, de hadde hver sin sånne langtur de gråt, hun sommeren 5 mnd gammel, han...var det jula 4 mnd tro?

Vi bodde langt fra begges familie, og har dradd dem på mange lange bilturer..
 
Samboeren min begynner å lure på hvordan jeg klarer å sitte så mye på forumet, og blir nysgjerrig på hva jeg snakker om :p tror han tenker det bare er babyspørsmål :p
haha min samboer sier jeg er så aktiv at jeg burde vært admin snart, når jeg sier at det er mange som skravler mye mer enn meg bare ler han :p så prøver han å lese hva jeg skriver da, så nyskjerrig :p
 
haha min samboer sier jeg er så aktiv at jeg burde vært admin snart, når jeg sier at det er mange som skravler mye mer enn meg bare ler han :p så prøver han å lese hva jeg skriver da, så nyskjerrig :p
Haha :) ser samboeren min lener seg litt over skulderen min forå lese hva jeg skriver :p gir han ofte et laaaangt referat, så blir han bare lei :p
 
Vet i alle fall samboer for mister interessen når jeg snakker om slimproppen og folk som diskuterer hormoner :rolleyes: tror han ønsker å være lykkelig uviten på noen områder :p
haha jeg er nå så fersk at jeg nok er "lykkelig uviten" selv enda :p men tror ikke han hadde interessert seg så veldig for slikt han heller nei :p
 
Klar for ny skravledag :D målet må være komme seg på 750 innlegg
Så jeg er halvveis vel :D
 
Haha :) ser samboeren min lener seg litt over skulderen min forå lese hva jeg skriver :p gir han ofte et laaaangt referat, så blir han bare lei :p

Haha samboeren min syntes jeg burde gjøre dette hver mnd, så slipper jeg skravle høl i hue på han :D haha!! *ler*
 
Vi hadde langtur med våre sånn mellom 2 og 3 måneder. Det var greit nok. Det var mye verre noen mnd senere, de hadde hver sin sånne langtur de gråt, hun sommeren 5 mnd gammel, han...var det jula 4 mnd tro?

Vi bodde langt fra begges familie, og har dradd dem på mange lange bilturer..

Ja, sånn er d med oss også, så d blir mange bilturer på henne fremover :)
 
Back
Topp