Ikke lenge igjen nå til dere får møte lillesøsterPå søndag som kommer, så 4 dager igjen. Men lillesøster kom 17 dager før, Å har aldri gått gravid så lenge før.
Lykke til, plutselig er du igang!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke lenge igjen nå til dere får møte lillesøsterPå søndag som kommer, så 4 dager igjen. Men lillesøster kom 17 dager før, Å har aldri gått gravid så lenge før.
Guri, så spennende
Kan jo skje når som helst!!
Ikke lenge igjen nå til dere får møte lillesøster
Lykke til, plutselig er du igang!
Næmmen har du sett a... 27 dager igjen til april jo
Hmmm...det er jo ikke snilt gjortD har begynt å skje to ganger allerede, og så stoppet d bare..
Henger meg på denHmmm...det er jo ikke snilt gjort
Krysser fingre for natten som kommer
Mye kan skje på 27 dagerNæmmen har du sett a... 27 dager igjen til april jo
Tusen takk
Vi har prøvd på denne i 3,5 år.
Har tidligere vært i forhold hvor vi har prøvd, men ikke søkt hjelp.
Har ønsket meg barn siden jeg var 25. Med andre ord i 11 år....
Hmmm...det er jo ikke snilt gjort
Krysser fingre for natten som kommer
Henger meg på den
Hahaha, du assa Håper Mirell ser denne, hun er jo såå nysgjerrig på aprilpremieneNæmmen har du sett a... 27 dager igjen til april jo
Får satse på at ungen er uskyldigIkke sant?! Vet ikke om d er kroppen eller ungen sin feil..
Takk takk!
GratulererJeg vant min største premie i dag jeg For første gang i mitt liv (og jeg har ønsket og drømt om dette lenge da jeg er 36) fikk jeg positiv graviditetstest i dag.
Får satse på at ungen er uskyldig
Næmmen har du sett a... 27 dager igjen til april jo
Tusen takk for detGratulerer
Hihi...kan jo virke sånnTror nok hun er en ordentlig stapeis for å være ærlig
Heldig duHar fått den deilige nye pysjen til lille prinsen i dag! helt nydelig var den! gleder meg til å bruke den!!!