Jasså, skal vi slåss?? hehe!Samme gjør jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jasså, skal vi slåss?? hehe!Samme gjør jeg
Jada, come on!!!!Jasså, skal vi slåss?? hehe!
Hohoo!!Jada, come on!!!!
Haha hadde nok vært et syn, ja for en veske liksom!Hohoo!!
Synes jeg ser det, skikkelig catfight haha!
Men den vinner jo jegKrybba er hovedmålet mitt!
Haha, ikke sant neida, ønsker deg lykke til jeg, men håper jeg vinner denHaha hadde nok vært et syn, ja for en veske liksom!
Men den vinner jo jeg
Er glad hvis jeg vinner noe i det hele tatt, jeg
Jepp i hvertfall hvis man har lagt inn litt innsats i det!Ja, d er hyggelig å vinne
akkurat det tviler jeg ikke på at du skal nei.Ikke umulig d, men jeg skal ihvertfall gi deg en kamp for den
Ja det er i grunn jeg også siden jeg aldri vinner noe.Er glad hvis jeg vinner noe i det hele tatt, jeg
Samme her kunne jo hende man hadde flaks for en gangs skyld!Ja det er i grunn jeg også siden jeg aldri vinner noe.
Ja det er i grunn jeg også siden jeg aldri vinner noe.
Tenker jeg også Er ikke en som har noe særlig vinnerlykke. (selv om det å få barn faktisk er en stor premie her i livet)Er glad hvis jeg vinner noe i det hele tatt, jeg
Det er santTenker jeg også Er ikke en som har noe særlig vinnerlykke. (selv om det å få barn faktisk er en stor premie her i livet)
Nei, jeg er ikke glemsk. Av alt jeg har vært med på konkuranser opp gjennom årene , så er ikke 2 gange rmye, derfor sier jeg aldriGlemsk du da Kengu? Du vant jo to ganger på topp 100 i fjor
Å få barn er jo den største premien, ingen tvil om det.Tenker jeg også Er ikke en som har noe særlig vinnerlykke. (selv om det å få barn faktisk er en stor premie her i livet)
Nei, jeg er ikke glemsk. Av alt jeg har vært med på konkuranser opp gjennom årene , så er ikke 2 gange rmye, derfor sier jeg aldri