VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Jeg vant min største premie i dag jeg :) For første gang i mitt liv (og jeg har ønsket og drømt om dette lenge da jeg er 36) fikk jeg positiv graviditetstest. :Heartred
Å så herlig, gratulerer så mye. :)
Håper du får et fint svangerskap.
Vet hvordan det er når man lengter etter noe i lang tid, så dette unner jeg deg
 
Å så herlig, gratulerer så mye. :)
Håper du får et fint svangerskap.
Vet hvordan det er når man lengter etter noe i lang tid, så dette unner jeg deg
Tusen takk for det :)
Helt uvirkelig. Jeg bare smiler, ler og gråter om hverandre i dag jeg :) Mannen er på jobb og jeg vet ikke helt hva jeg skal ta meg til, så det blir endel forumlesing i dag da :)
 
Tusen takk for det :)
Helt uvirkelig. Jeg bare smiler, ler og gråter om hverandre i dag jeg :) Mannen er på jobb og jeg vet ikke helt hva jeg skal ta meg til, så det blir endel forumlesing i dag da :)
Skjønner godt du gjør det, det er fantastisk å stå med den positive testen i hånden når man har slitt for det hvertfall.
 
Jeg vant min største premie i dag jeg :) For første gang i mitt liv (og jeg har ønsket og drømt om dette lenge da jeg er 36) fikk jeg positiv graviditetstest. :Heartred

Åhhh, så fantastisk !!!<3<3<3
Gratulerer så masse!!:D
Hvor lenge har dere vært prøvere?:)
 
Jeg er også glad jeg bare vinner noe egentlig, men selvsagt er det ting jeg har mer lyst på enn andre.
Vinner jeg noe vi har eller ikke trenger gir jeg det bare vekk i gaver. Nok av familie og venner som trenger utstyr også. Min søster bør jo snart bli gravid også syns jeg;):D
 
Jeg vant min største premie i dag jeg :) For første gang i mitt liv (og jeg har ønsket og drømt om dette lenge da jeg er 36) fikk jeg positiv graviditetstest. :Heartred

Wow! Gratulere så masse!! D kaller jeg jackpot!!!
 
Skjønner godt du gjør det, det er fantastisk å stå med den positive testen i hånden når man har slitt for det hvertfall.
Følelsen er ubeskrivelig :Heartbigred
... Og der kom tårene igjen...
 
Åhhh, så fantastisk !!!<3<3<3
Gratulerer så masse!!:D
Hvor lenge har dere vært prøvere?:)
Tusen takk :)
Vi har prøvd på denne i 3,5 år.
Har tidligere vært i forhold hvor vi har prøvd, men ikke søkt hjelp.
Har ønsket meg barn siden jeg var 25. Med andre ord i 11 år....
 
Back
Topp