Noen er bare født med uflax tror jeg Ingen her i huset har vinnerlykke.Det er jammen sant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen er bare født med uflax tror jeg Ingen her i huset har vinnerlykke.Det er jammen sant
Hihi ikke rart <3Vi er fler som drømmer om den
Jeg vant min største premie i dag jeg For første gang i mitt liv (og jeg har ønsket og drømt om dette lenge da jeg er 36) fikk jeg positiv graviditetstest i dag.Å få barn er jo den største premien, ingen tvil om det.
Å så herlig, gratulerer så mye.Jeg vant min største premie i dag jeg For første gang i mitt liv (og jeg har ønsket og drømt om dette lenge da jeg er 36) fikk jeg positiv graviditetstest.
Tusen takk for detÅ så herlig, gratulerer så mye.
Håper du får et fint svangerskap.
Vet hvordan det er når man lengter etter noe i lang tid, så dette unner jeg deg
Skjønner godt du gjør det, det er fantastisk å stå med den positive testen i hånden når man har slitt for det hvertfall.Tusen takk for det
Helt uvirkelig. Jeg bare smiler, ler og gråter om hverandre i dag jeg Mannen er på jobb og jeg vet ikke helt hva jeg skal ta meg til, så det blir endel forumlesing i dag da
GratulererJeg vant min største premie i dag jeg For første gang i mitt liv (og jeg har ønsket og drømt om dette lenge da jeg er 36) fikk jeg positiv graviditetstest.
Jeg vant min største premie i dag jeg For første gang i mitt liv (og jeg har ønsket og drømt om dette lenge da jeg er 36) fikk jeg positiv graviditetstest.
Jeg vant min største premie i dag jeg For første gang i mitt liv (og jeg har ønsket og drømt om dette lenge da jeg er 36) fikk jeg positiv graviditetstest.
Følelsen er ubeskriveligSkjønner godt du gjør det, det er fantastisk å stå med den positive testen i hånden når man har slitt for det hvertfall.
TusentakkGratulerer
Tusen takkÅhhh, så fantastisk !!!<3<3<3
Gratulerer så masse!!
Hvor lenge har dere vært prøvere?
Tusen takk, det føles virkelig slik jaWow! Gratulere så masse!! D kaller jeg jackpot!!!
Ååhh....gratulerer så mye!!Jeg vant min største premie i dag jeg For første gang i mitt liv (og jeg har ønsket og drømt om dette lenge da jeg er 36) fikk jeg positiv graviditetstest i dag.
Tusen takk for detÅåhh....gratulerer så mye!!
Tusen takk, det føles virkelig slik ja
Hvordan går det med deg i dag da?
Ser den..Jeg er lei og sliten, men d spiller ingen rolle på en så fin dag! Gratulerer igjen!!
Ser den..
Når var termin?
Guri, så spennendePå søndag som kommer, så 4 dager igjen. Men lillesøster kom 17 dager før, Å har aldri gått gravid så lenge før.