Den var helt nydelig... Også var det så deilig stoff i den.Heldig du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var helt nydelig... Også var det så deilig stoff i den.Heldig du
Weee heldig og velfortjentHar fått den deilige nye pysjen til lille prinsen i dag! helt nydelig var den! gleder meg til å bruke den!!!
Blir bra når lillegutt kommer <3Den var helt nydelig... Også var det så deilig stoff i den.
Ja de fleste av premiene blir trukket tilfeldige av alle 100 på lista ja, siste dag i mnd, mens de to største premiene, stellevesken og criben blir trukket av alle som har 1500 innlegg før mars er sluttKan noen fortelle meg hvordan detta egentlig funker? Blir det trekning mellom alle 100 på topplista på premiene, eller hvordan er detta? aldri engasjert meg i dette tidligere
Kødder du?? 1500 innlegg??? :O jeg som har sååå lyst på veska!! Jaja, kan vel se langt etter den daJa de fleste av premiene blir trukket tilfeldige av alle 100 på lista ja, siste dag i mnd, mens de to største premiene, stellevesken og criben blir trukket av alle som har 1500 innlegg før mars er slutt
Det er faktisk lettere enn du tror gå inn på skravletråden her inne så går det fort unnaKødder du?? 1500 innlegg??? :O jeg som har sååå lyst på veska!! Jaja, kan vel se langt etter den da
Det går så fort at du aner ikkeKødder du?? 1500 innlegg??? :O jeg som har sååå lyst på veska!! Jaja, kan vel se langt etter den da
Men altså. Jeg har to små barn, hakke tid til å sitte her i flere timer daDet er faktisk lettere enn du tror gå inn på skravletråden her inne så går det fort unna
Hehe mange her som har flere barn som ligger høyt oppe så alt er vel mulig hihiMen altså. Jeg har to små barn, hakke tid til å sitte her i flere timer da
trenger ikke sitte flere timer hellerMen altså. Jeg har to små barn, hakke tid til å sitte her i flere timer da
Nei godt poeng kommer langt med å trykke litt mens en sitter på do, sminker seg osvtrenger ikke sitte flere timer heller
For ikke å snakke om mens man ammerNei godt poeng kommer langt med å trykke litt mens en sitter på do, sminker seg osv
Ja!! Haha satt nye å trykket når jeg ammet mye og så på paradise hotel tenk det er et år siden! det starter ny sesong på mandag btw hihiFor ikke å snakke om mens man ammer
Nei godt poeng kommer langt med å trykke litt mens en sitter på do, sminker seg osv
For ikke å snakke om mens man ammer
1500 innlegg er ikke vanskelig hvis en vil neiNettopp.. Det er bare 48 innlegg pr dag i Mars. Noen dager blir det mer.. Andre dager ingenting.
Paradise klarer jeg meg uten Ser heller ørtende runde med FriendsJa!! Haha satt nye å trykket når jeg ammet mye og så på paradise hotel tenk det er et år siden! det starter ny sesong på mandag btw hihi
Det er jo ingenting Bare to i timenNettopp.. Det er bare 48 innlegg pr dag i Mars. Noen dager blir det mer.. Andre dager ingenting.
Paradise er jo gøy! hahahaParadise klarer jeg meg uten Ser heller ørtende runde med Friends
Det er jo ingenting Bare to i timen
Jeg så på den ene sesongen for da var en bekjent med, men ellers blir jeg bare flau Pute -TVParadise er jo gøy! hahaha