VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Kan noen fortelle meg hvordan detta egentlig funker? Blir det trekning mellom alle 100 på topplista på premiene, eller hvordan er detta? aldri engasjert meg i dette tidligere :p
 
Kan noen fortelle meg hvordan detta egentlig funker? Blir det trekning mellom alle 100 på topplista på premiene, eller hvordan er detta? aldri engasjert meg i dette tidligere :p
Ja de fleste av premiene blir trukket tilfeldige av alle 100 på lista ja, siste dag i mnd, mens de to største premiene, stellevesken og criben blir trukket av alle som har 1500 innlegg før mars er slutt:)
 
Ja de fleste av premiene blir trukket tilfeldige av alle 100 på lista ja, siste dag i mnd, mens de to største premiene, stellevesken og criben blir trukket av alle som har 1500 innlegg før mars er slutt:)
Kødder du?? 1500 innlegg??? :O jeg som har sååå lyst på veska!! Jaja, kan vel se langt etter den da :p
 
Ja!! Haha satt nye å trykket når jeg ammet mye:p og så på paradise hotel:D tenk det er et år siden!:eek: det starter ny sesong på mandag btw;) hihi
Paradise klarer jeg meg uten :p Ser heller ørtende runde med Friends :p
Nettopp.. Det er bare 48 innlegg pr dag i Mars. Noen dager blir det mer.. Andre dager ingenting.
Det er jo ingenting :p Bare to i timen ;)
 
Back
Topp