Ja det er veldig pute tv hehe men litt morsomt å se ogsåJeg så på den ene sesongen for da var en bekjent med, men ellers blir jeg bare flau Pute -TV
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er veldig pute tv hehe men litt morsomt å se ogsåJeg så på den ene sesongen for da var en bekjent med, men ellers blir jeg bare flau Pute -TV
Men altså. Jeg har to små barn, hakke tid til å sitte her i flere timer da
Ja sant2 barn, mann, hund, hus og 100% jobb
1500 klarer jeg visst likevel...
jaja.. å kommer du inn på skravleforumene når det er litt fart klarer du fort 100 innlegg lettParadise klarer jeg meg uten Ser heller ørtende runde med Friends
Det er jo ingenting Bare to i timen
Har du rømt fra fellesen?jaja.. å kommer du inn på skravleforumene når det er litt fart klarer du fort 100 innlegg lett
To barn under 3 år (minste er 8 uker), mann, 4 hunder, 50 søyer og en vær, pluss husarbeid, handling og matlaging.. Men jada, jeg skal prioritere dere også, litt hvertfall hihi2 barn, mann, hund, hus og 100% jobb
1500 klarer jeg visst likevel...
Det tar du fort igjenJeg faller slik er det å ha bv fri en dag! Haha...
Liker innstillingen din Mita tenk så gøy hvis du vinner noe daTo barn under 3 år (minste er 8 uker), mann, 4 hunder, 50 søyer og en vær, pluss husarbeid, handling og matlaging.. Men jada, jeg skal prioritere dere også, litt hvertfall hihi
Ja sant ekke veldig motivert hellerEn mindre å konkurrere mot for meg da
Hadde vært suuupergøy å vinne den flotte veskaLiker innstillingen din Mita tenk så gøy hvis du vinner noe da
hadde nok hjulpet om du hadde fått deg litt søvn da.Ja sant ekke veldig motivert heller
Ja men det føles annerledes i kveld så kanskje det gårhadde nok hjulpet om du hadde fått deg litt søvn da.
kanskje du faktisk får deg litt søvn da?!??! Det hadde vel ikke gjort noe..Ja men det føles annerledes i kveld så kanskje det går
Ja er stor sjanse hvis du kommer deg på 1500 innleggHadde vært suuupergøy å vinne den flotte veska
Ja, nå har jeg ikke kontroll på hvor mange jeg har, da.. Åssen finner man ut det?Ja er stor sjanse hvis du kommer deg på 1500 innlegg
Hvis du er innenfor topp 100, så ser du det på linken i første innlegg her bare skroll nedover til du evt navnet ditt listen blir oppdatert hver 4. TimeJa, nå har jeg ikke kontroll på hvor mange jeg har, da.. Åssen finner man ut det?
Ja sikkert fordi jeg har gjort en del i dagkanskje du faktisk får deg litt søvn da?!??! Det hadde vel ikke gjort noe..
helt sikkertJa sikkert fordi jeg har gjort en del i dag