Hahaha søte du ) Livet er litt kjedelig uten forum i grunnHadde ikke klart meg uten dere
Da hadde livet blitt kjedelig da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha søte du ) Livet er litt kjedelig uten forum i grunnHadde ikke klart meg uten dere
Da hadde livet blitt kjedelig da
ja det skal jeg si meg enig i.... Det blir ikke annet enn hva man gjør det til selv.Where there's a will there's a way!
ja det skal jeg si meg enig i.... Det blir ikke annet enn hva man gjør det til selv.
klarer vel å få noe mellom jobb og jobb morro!
det minner meg på at jeg skal kjøpe verdens beste pysj til lille prinsen i morgen!
ja det er det.Hahaha søte du ) Livet er litt kjedelig uten forum i grunn
Litt usikker på hvem det skulle vært med jaja det er det.
Hvem andre skal vi sladre og skravle med da?!
Det er ikke like morro..
Har hatt mange runder her hvor jeg nesten har rulla ut av sofaen i latter.
Den er blå med teksten:Åh, hva slags pysj da??
jepp Synes det er veldig deilig og kunne skravle løs med dere jentene.Litt usikker på hvem det skulle vært med ja
Forumfolk er fine folk Hvertfall mange av de
Misunner deg den pysjen altså, de er så himla fine.jepp Synes det er veldig deilig og kunne skravle løs med dere jentene.
Også hjelper det å vinne sånne deilig pysjer mens man gjør det
ja de er det! Den var så sinnsykt deilig å myk! gleder meg til lilleprinsen kan bruke den!Misunner deg den pysjen altså, de er så himla fine.
Meg vil også ha Lillebaja de er det! Den var så sinnsykt deilig å myk! gleder meg til lilleprinsen kan bruke den!
TAMARA!!! ALDRI SLUTT MED LILLEBA PREMIER! hehehe
Det skjønner jeg! Jeg vil ha flere!Meg vil også ha Lilleba
Nei å slutte med det får hun ikke lov til, da streiker vi .ja de er det! Den var så sinnsykt deilig å myk! gleder meg til lilleprinsen kan bruke den!
ja da slutter vi og skravle!!!Nei å slutte med det får hun ikke lov til, da streiker vi .
Både til meg selv og miniDet skjønner jeg! Jeg vil ha flere!
enig!! så DEN deilig kjolen på lilleba sine sider.. Så helt himmelsk ut!Både til meg selv og mini
ja de er det! Den var så sinnsykt deilig å myk! gleder meg til lilleprinsen kan bruke den!
Nei å slutte med det får hun ikke lov til, da streiker vi .
HURRA!!!!LILLEBA ER FAKTISK MED OSS I HELE 2015!!!
Så gøy å høre at dere liker premiene
Det er jeg faktiske litt usikker på selv også om vi hadde klartStreike?? Vet du, det tror jeg faktisk ikke dere klarer, så om dere hadde prøvdt hardt og intenst!
HURRA!!!!
Den var helt NYDELIG!
Har lyst på mer av de! tror jeg kommer til å snoke på sidene dems leeeeeeeeeeeeeeeeeenge