Satse på det går krysser fingrene for deg:-DD er bare å skravle litt hver dag, så når du målet
Har ikke seng til lillesøster, så flexicriben er drømmepremien nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satse på det går krysser fingrene for deg:-DD er bare å skravle litt hver dag, så når du målet
Har ikke seng til lillesøster, så flexicriben er drømmepremien nå
Satse på det går krysser fingrene for deg:-D
Godt å ha god til til å øve, da! Det går nok strålende, tenker jegJeg øver meg på å drite i når hun kommer. Øver på å ikke være redd for en forferdelig fødsel og øver på å ikke være redd for at ungen som kommer ut er enorm..
Ups, leste ikke hele første setning med en gang, leste at du øver på å drite huff.. Satser på at hun kommer snart! Og fødselen går nok sikkert veldig bra!Jeg øver meg på å drite i når hun kommer. Øver på å ikke være redd for en forferdelig fødsel og øver på å ikke være redd for at ungen som kommer ut er enorm..
Ups, leste ikke hele første setning med en gang, leste at du øver på å drite huff.. Satser på at hun kommer snart! Og fødselen går nok sikkert veldig bra!
Godt å ha god til til å øve, da! Det går nok strålende, tenker jeg
Det er vel ike så lett kan jeg tenke megD er lov å håpe gitt, men nå vil jeg bare glemme ståa litt.
For det er jo kjempelett.. huff, man må ko nesten bare vente...Hahahaha! Den negative pessimisten i meg som er negativ og pessimistisk. Forsøker derfor å "glemme" alt jeg går og venter på.
Hvor er topplisten hen?
Takk er på 46'plass så må prøve å vedlikeholde detTusen takk!
Lykke til med skravlinga!
Ikke hos meg..Det er link i første innlegget
Helt øverst? Under "hva er topp100"??Ikke hos meg..
Helt øverst? Under "hva er topp100"??
Ser ikke slik ut hos meg.. skal vise.
Ser ikke slik ut hos meg.. skal vise.
Nevermind. Nå var teksten plutselig der igjen
Har sett at teksten av og til har falt ut før.. Vet ikke om det er pga appen..Haha bra den kom tilbake da!
Takk er på 46'plass så må prøve å vedlikeholde det
Har sett at teksten av og til har falt ut før.. Vet ikke om det er pga appen..
Du klinker jo til med en foreløpig andre plass! FlinkaD er jo på den øvre halvdel av lista!! Kjempebra!!