Jeg ønsker meg i grunn bare pysjen jegJeg er motivert! Flexicriben og stellevesken er begge på ønskelisten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ønsker meg i grunn bare pysjen jegJeg er motivert! Flexicriben og stellevesken er begge på ønskelisten
Oi Det kan bli spennendeDet lover jeg at det ikke blir
Men det blir nok en vri på topp 100, vi har bare ikke funnet ut hvordan enda
Yeeii, så spennende!!Det lover jeg at det ikke blir
Men det blir nok en vri på topp 100, vi har bare ikke funnet ut hvordan enda
Jeg ønsker meg i grunn bare pysjen jeg
Hvordan går det med deg?
Åh, så mye fint her er det bare å kravle i vei, skjønner jeg
Hehe, jaJa, skal man ha sjangs til å kunne vinne så må skravla gå
Hehe, ja
Kunne tenke meg stelleveska, da Selv om jeg har en fra før
Har ikke lest alle kommentarer her jeg, men ja, den er veldig finJeg er, som du kanskje har sett, veldig gira på den flexicriben
Har ikke lest alle kommentarer her jeg, men ja, den er veldig fin
har Leandervuggge i taket vi, så jeg har ikke bruk for en til
Men, ikke sikkert jeg havner på den topp100 lista en gang, så har ikke store forventninger til å vinne noe, akkurat
hvor er den? :OKom inn på felles skravletråd for 2015
Gå inn på termin- og barselgrupper og så 2015. Der står alle månedene og helt nederst er denhvor er den? :O
Ah kult! Da kommer jeg jo asapGå inn på termin- og barselgrupper og så 2015. Der står alle månedene og helt nederst er den
Æsj...D går ikke. Har stansa opp igjen, så da skjer d når d skjer..
Er du ikke i gang enda?? Tikk takkD går ikke. Har stansa opp igjen, så da skjer d når d skjer..
Er du ikke i gang enda?? Tikk takk
Æsj...
Men den lille kommer når den kommer
Hmm.. Fælt som det skulle vente på seg, da! Får håpe det tar seg opp snartNei! Den 24. Februar så hadde jeg ca 2 cm. I går kveld 3 cm og ble strippet. Sammentrekningene er ikke effektive nok og gir seg etter en liten dag. Hver gang..
Hmm.. Fælt som det skulle vente på seg, da! Får håpe det tar seg opp snart