Det gjør jeg sikkert.. man nå må jeg pine meg igjennom denne mnd førstJeg håper du skifter mening når du ser april premiene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør jeg sikkert.. man nå må jeg pine meg igjennom denne mnd førstJeg håper du skifter mening når du ser april premiene
Er det pining ?Det gjør jeg sikkert.. man nå må jeg pine meg igjennom denne mnd først
Jeg håper du skifter mening når du ser april premiene
Du av alle mennesker vet jo hvor nysgjerrig jeg er.. Å nå skal jeg måtte vente i en hel måned på å finne ut hva Tamara har funnet på!?Er det pining ?
Du får fylle tiden din sammen med meg da nok å tenke på jeg vertfallDu av alle mennesker vet jo hvor nysgjerrig jeg er.. Å nå skal jeg måtte vente i en hel måned på å finne ut hva Tamara har funnet på!?
hvordan tror du det går!?
Ja det kan funke Men tror nok det kommer til å ligge i bakhodet leeeeeeeeeeeeeeenge..Du får fylle tiden din sammen med meg da nok å tenke på jeg vertfall
Hehe javelJa det kan funke Men tror nok det kommer til å ligge i bakhodet leeeeeeeeeeeeeeenge..
Jeg trenger ingen har mere nok med å holde følgeVil dere ha hint også???? Jammen er dere kravstore
Spennende blir de lansert 1 april ?Vel... 4 av premiene følger oss videre inn i andre kvartal... Også kommer det kanskje ett par nye
Det var ikke mye til hjelp nå ble det egentlig bare verre!!!Vel... 4 av premiene følger oss videre inn i andre kvartal... Også kommer det kanskje ett par nye
Vil dere ha hint også???? Jammen er dere kravstore
Vel... 4 av premiene følger oss videre inn i andre kvartal... Også kommer det kanskje ett par nye
Spennende blir de lansert 1 april ?
Det var ikke mye til hjelp nå ble det egentlig bare verre!!!
Jeg laget den ferdig i sta, så den er allerede klar
Det var meningen også
For det blir ikke aprilsnar vel ?Jeg laget den ferdig i sta, så den er allerede klar
Det var meningen også
Du altså!!! <-- det der er meg nå.
Det går ikke !!Du må vera ein "pain in the ass" å halda noko hemmelig for Hahaha
Du må vera ein "pain in the ass" å halda noko hemmelig for Hahaha
hahahaha..Det går ikke !!
Jeg overrasker stadig jeg syns jeg, men har gitt opp å holde på hemmeligheter !!hahahaha..
Nei det skal en del til å overraske meg og holde ting hemmelig.