ALN89
Forumet er livet
Haha, det er sant! Men blir muligens 1 juledag på Bondi f. EksIkke så dumt det, egentlig
Men jul i Australia er stilig det; selv om man ikke får helt samme julefølelsen av å grille på stranda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, det er sant! Men blir muligens 1 juledag på Bondi f. EksIkke så dumt det, egentlig
Men jul i Australia er stilig det; selv om man ikke får helt samme julefølelsen av å grille på stranda
Da er det bare å skravle i veiååå vil ha stellevesken fra storksak, utrolig fin <3
prøver så godt jeg kan, hahahaDa er det bare å skravle i vei
Kom inn på felles skravletråd for 2015prøver så godt jeg kan, hahaha
ja det lønner seg hahaha det er det alle de gale skravlebøttene er!!Kom inn på felles skravletråd for 2015
hææ!! Nå er du slem Tamara!!*gleder meg til april*
*gleder meg til april*
Det var tidlig!!! Du piner oss*gleder meg til april*
hææ!! Nå er du slem Tamara!!
Hva er nytt nå da!!?? ÅÅÅÅÅÅ du er litt ond også!
Du gjør det KUN for å plage oss!
Hahaha, vi er kun to dager inn i mars! kunne holdt deg litt lenger*gleder meg til april*
hun er ond.. Vi skulle ikke hvert så nysgjerrige på denne mnds nyhet!Hahaha, vi er kun to dager inn i mars! kunne holdt deg litt lenger
kjøpt magnesium?Håper på søvn i natt
Nå forventer jeg store greier for april altså hvis det ikke er tidenes aprisnarr, da er hun virkelig ond må huske at det er en gjeng med hormonelle gravide på dette forumet!!hun er ond.. Vi skulle ikke hvert så nysgjerrige på denne mnds nyhet!
Da hadde hun sikkert holdt det for seg selv en stund til
Aldri godt å vite med vår fantastiske Admin Tamara!Nå forventer jeg store greier for april altså hvis det ikke er tidenes aprisnarr, da er hun virkelig ond må huske at det er en gjeng med hormonelle gravide på dette forumet!!
hun er ond.. Vi skulle ikke hvert så nysgjerrige på denne mnds nyhet!
Da hadde hun sikkert holdt det for seg selv en stund til
Jepp tatt 3 ganger i dag, så skal jeg tøye litt før jeg legger megkjøpt magnesium?