Wow! DrømmearbeidsplassJeg togan! Har jobbet i DisneyWorld så er litt disneyman
Så nå skal d skravles til evigheten og forbi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow! DrømmearbeidsplassJeg togan! Har jobbet i DisneyWorld så er litt disneyman
Så nå skal d skravles til evigheten og forbi
EnigWow! Drømmearbeidsplass
Seriøst?? Jeg elsker Disney haha.
Gleder meg til å kunne ta med ungen til Disneyland, hun ELSKER alt med Disney
Wow! Drømmearbeidsplass
Du er kjempe flink
Da blir d jo greit for deg å nå 1500 denne måneden
Du bare er sånn.
Og skravlehøner liker vihaha Ja dere sier vel noe
skravlehøna i meg hviler aldri hahaha
absolutt! hehe. Jeg kommer fra ei skravlehøne familieOg skravlehøner liker vi
Vi liker deg jo, da ;-)haha Ja dere sier vel noe
skravlehøna i meg hviler aldri hahaha
awwww. skjønne deg!Vi liker deg jo, da ;-)
http://forum.babyverden.no/index.php?posts/15045870Noen som har født i Bærum sykehus eller har erfaring?
Åååh, høres koselig ut blir fødsel etter sommeren og Australia til jul, så må nok vente til neste år før vi evt drar ditI år er d 10 år siden jeg sluttet i DisneyWorld.
I fjor i mars var d 10 år siden jeg startet å jobbe der, så da dro jeg, storesøster og mamma på jentetur til Orlando og DisneyWorld
D var som å komme hjem
Planlegger ny tur når lillesøster blir 5 år. Men kjenner jeg gjerne kunne tenkt meg å dra årlig altså.
Åååh, høres koselig ut blir fødsel etter sommeren og Australia til jul, så må nok vente til neste år før vi evt drar dit
Vi bestemte oss for snart 3 år siden skal dra med min lille familie og mamma +søs blir nok veldig bra mamma har tom laget egen fb gruppe hvor vi legger ut linker til interessante ting i Australia haha!Har aldri vært i Australia. Har veldig lyst til Å dra dit!
Tror vi må ta en tur til Disneyland Paris bare for å dempe lengselen
Vi bestemte oss for snart 3 år siden skal dra med min lille familie og mamma +søs blir nok veldig bra mamma har tom laget egen fb gruppe hvor vi legger ut linker til interessante ting i Australia haha!
Skjønner den hvor lenge er det til lillesøster er 5?
Haha, det var litt lenge til, ja hahahahaJeg har termin 8. mars, så 5 år til
Haha, det var litt lenge til, ja hahahahaJeg har termin 8. mars, så 5 år til
Haha, det var litt lenge til, ja hahahaha
Så kult! Sparer til Australiatur vi og - men er redd for at jeg ikke vil være med hjem igjen Hvor i Australia skal dere?Åååh, høres koselig ut blir fødsel etter sommeren og Australia til jul, så må nok vente til neste år før vi evt drar dit