VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Seriøst?? Jeg elsker Disney :D haha.
Gleder meg til å kunne ta med ungen til Disneyland, hun ELSKER alt med Disney :p

I år er d 10 år siden jeg sluttet i DisneyWorld.
I fjor i mars var d 10 år siden jeg startet å jobbe der, så da dro jeg, storesøster og mamma på jentetur til Orlando og DisneyWorld :)

D var som å komme hjem :D

Planlegger ny tur når lillesøster blir 5 år. Men kjenner jeg gjerne kunne tenkt meg å dra årlig altså.
 
I år er d 10 år siden jeg sluttet i DisneyWorld.
I fjor i mars var d 10 år siden jeg startet å jobbe der, så da dro jeg, storesøster og mamma på jentetur til Orlando og DisneyWorld :)

D var som å komme hjem :D

Planlegger ny tur når lillesøster blir 5 år. Men kjenner jeg gjerne kunne tenkt meg å dra årlig altså.
Åååh, høres koselig ut :D blir fødsel etter sommeren og Australia til jul, så må nok vente til neste år før vi evt drar dit :)
 
Åååh, høres koselig ut :D blir fødsel etter sommeren og Australia til jul, så må nok vente til neste år før vi evt drar dit :)

Har aldri vært i Australia. Har veldig lyst til Å dra dit! :)

Tror vi må ta en tur til Disneyland Paris bare for å dempe lengselen ;)
 
Har aldri vært i Australia. Har veldig lyst til Å dra dit! :)

Tror vi må ta en tur til Disneyland Paris bare for å dempe lengselen ;)
Vi bestemte oss for snart 3 år siden :p skal dra med min lille familie og mamma +søs :) blir nok veldig bra :) mamma har tom laget egen fb gruppe hvor vi legger ut linker til interessante ting i Australia :p haha!

Skjønner den ;) hvor lenge er det til lillesøster er 5?
 
Vi bestemte oss for snart 3 år siden :p skal dra med min lille familie og mamma +søs :) blir nok veldig bra :) mamma har tom laget egen fb gruppe hvor vi legger ut linker til interessante ting i Australia :p haha!

Skjønner den ;) hvor lenge er det til lillesøster er 5?

Jeg har termin 8. mars, så 5 år til :p
 
  • Liker
Reactions: EJ
Haha, det var litt lenge til, ja :p hahahaha

Hehe ja, derfor jeg tror vi må en tur til Disneyland Paris for å døyve lengselen litt.

Men lurer på om mamma og pappa har tenkt å ta med seg Eline dit i sommer.
 
Åååh, høres koselig ut :D blir fødsel etter sommeren og Australia til jul, så må nok vente til neste år før vi evt drar dit :)
Så kult! Sparer til Australiatur vi og - men er redd for at jeg ikke vil være med hjem igjen :p Hvor i Australia skal dere?
 
Back
Topp