Hørtes fint ut.. Jeg er med på den!Hehehe vi skulle fått gått en tur snart eller svømt litt kanskje ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes fint ut.. Jeg er med på den!Hehehe vi skulle fått gått en tur snart eller svømt litt kanskje ?
Det er sikkert deilig for ryggenHørtes fint ut.. Jeg er med på den!
absolutt.. Men hvor er det best da? Har de ikke sånn varmere vann greier på park?Det er sikkert deilig for ryggen
Faktisk aldri vært der, men hører de sier det er braabsolutt.. Men hvor er det best da? Har de ikke sånn varmere vann greier på park?
hvert der en gang.. Men det er så lenge sidenFaktisk aldri vært der, men hører de sier det er bra
Åja er sikkert brahvert der en gang.. Men det er så lenge siden
trodde da du viste det.. har ikke du jobba på park da hahahahaÅja er sikkert bra
Blir igjen og prøva meg på 1500 - forhåpentligvis uten sjukdom denna mnd.
Kan tenka meg det meste utenom bleiene - klare ikkje å sjå for meg at eg brukar tøybleier Eg taklar slikt veldig dårleg
Det er det faktiskSyns det bestandig er mye skravling inne på disse trådene jeg
Haha krysser fingrene for et eller annet om en mnd, men skal klare 1500 ihvertfall
Ble mye skravling her på tampen av dagen i går.Ser jeg er forskjøvet til 5. plass
Ble mye skravling her på tampen av dagen i går.
Er nesten litt sjokkert selv. Snakket med Søss i går at det hvertfall ikke ble 400 i går. Men jeg endte faktisk med 350 :OHaha, ja, jeg ser d!
Du er kjempe flinkEr nesten litt sjokkert selv. Snakket med Søss i går at det hvertfall ikke ble 400 i går. Men jeg endte faktisk med 350 :O
Er nesten litt sjokkert selv. Snakket med Søss i går at det hvertfall ikke ble 400 i går. Men jeg endte faktisk med 350 :O
Du bare er sånn.Er nesten litt sjokkert selv. Snakket med Søss i går at det hvertfall ikke ble 400 i går. Men jeg endte faktisk med 350 :O
Fortsett å skravle, fortsett å skravle haha (finding Nemo om du ikke tok den )Ja, d skal jeg og! Flexicrib, here I come!!
Fortsett å skravle, fortsett å skravle haha (finding Nemo om du ikke tok den )
Seriøst?? Jeg elsker Disney haha.Jeg togan! Har jobbet i DisneyWorld så er litt disneyman
Så nå skal d skravles til evigheten og forbi