Ja det er detSyns det bestandig er mye skravling inne på disse trådene jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er detSyns det bestandig er mye skravling inne på disse trådene jeg
Haha krysser fingrene for et eller annet om en mnd, men skal klare 1500 ihvertfallHahahahaha! D tenkte jeg ikke på!
Det klarer du fin fint Med denne farta er det jo bare å henge på litt så er det gjort på ett blunk!Haha krysser fingrene for et eller annet om en mnd, men skal klare 1500 ihvertfall
Jepp akkurat som forrige månedDet klarer du fin fint Med denne farta er det jo bare å henge på litt så er det gjort på ett blunk!
nettopp! null stressJepp akkurat som forrige måned
Hehe jeppnettopp! null stress
Det klarer du fin fint Med denne farta er det jo bare å henge på litt så er det gjort på ett blunk!
Ja det er detMye skravling de første dagene i mnd i hvertfall..
Skal ihvertfall klare det før siste dag denne gangen, lå jo veldig godt an sist.. Men så ble jeg lei og dårlig hahahaDet klarer du fin fint Med denne farta er det jo bare å henge på litt så er det gjort på ett blunk!
jaja blir litt roligere utover mnd. Helt til vi kommer nesten i slutten. Da tar det seg opp igjen fordi folk prøver å komme seg over 1500Mye skravling de første dagene i mnd i hvertfall..
Hehe vi greide jo det på 2 uker sistjaja blir litt roligere utover mnd. Helt til vi kommer nesten i slutten. Da tar det seg opp igjen fordi folk prøver å komme seg over 1500
Vi skal nok få deg fort over. også er det jo 3 dager mer denne mnd en i feb.Skal ihvertfall klare det før siste dag denne gangen, lå jo veldig godt an sist.. Men så ble jeg lei og dårlig hahaha
ja huff men da begynte jeg jo mnd med 400 innlegg første dagenHehe vi greide jo det på 2 uker sist
jaja blir litt roligere utover mnd. Helt til vi kommer nesten i slutten. Da tar det seg opp igjen fordi folk prøver å komme seg over 1500
Hehe ja sant detja huff men da begynte jeg jo mnd med 400 innlegg første dagen
ja du har liggi på latsiden heheheSant det ja får se om jeg orker denne mnd.. Har ikke vært med siden desember nå
huff... jaja.. tror nok ikke det blir like mange idag gittHehe ja sant det
ja huff men da begynte jeg jo mnd med 400 innlegg første dagen
bedre enn jeg hadde trodd faktisk.. trodde ikke jeg hadde skravlet så mye jeg.. Men jeg tok tydeligvis feil.Du starter no bra denne mnd også ser jeg
ja du har liggi på latsiden hehehe