bedre enn jeg hadde trodd faktisk.. trodde ikke jeg hadde skravlet så mye jeg.. Men jeg tok tydeligvis feil.
Du har skravlet inn noen dager nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
bedre enn jeg hadde trodd faktisk.. trodde ikke jeg hadde skravlet så mye jeg.. Men jeg tok tydeligvis feil.
huff... Syk er ikke noe godt! langtids sykdom?Jepp, det og vært mye syk så får se hvordan formen er denne mnd!
ja. det er egentlig litt greit da. da har jeg liksom noen dager å "slække" på hahahaDu har skravlet inn noen dager nå
huff... Syk er ikke noe godt! landtids sykdom?
ja. det er egentlig litt greit da. da har jeg liksom noen dager å "slække" på hahaha
oohhh!! det ER dritt!!!Nja har hyperemesis
neeeeeeeeeei da går så bra såJoda, men så er det så vanskelig å fortsette etterpå
Hehe, er jo bare å skravle med deg så blir det noen innleggVi skal nok få deg fort over. også er det jo 3 dager mer denne mnd en i feb.
oohhh!! det ER dritt!!!
håper du er bedre nå!?
neeeeeeeeeei da går så bra så
Nei da må du få 200 innlegg på 10 min xDhuff... jaja.. tror nok ikke det blir like mange idag gitt
Glad jeg kan hjelpe littHehe, er jo bare å skravle med deg så blir det noen innlegg
hehe! ikke en gang jeg klarer det!Nei da må du få 200 innlegg på 10 min xD
Nei det skal godt gjøres vertfallhehe! ikke en gang jeg klarer det!
huff da! Er du veldig utsatt eller?Nope er ikke bedre enda nei! Men det er ikke lenge til juli da haha ...
hehe ja det tror jeg på... Jeg er da rask til å skravle... Men ikke SÅÅÅÅ rask!Nei det skal godt gjøres vertfall
Hehe nei det er jo umenneskelighehe ja det tror jeg på... Jeg er da rask til å skravle... Men ikke SÅÅÅÅ rask!
huff da! Er du veldig utsatt eller?
Sånn sykhus innleggelse osv?
IM A ROBOT!!! mohahahaha!Hehe nei det er jo umenneskelig
Hehehe vi skulle fått gått en tur snart eller svømt litt kanskje ?IM A ROBOT!!! mohahahaha!
Så bra at du får den hjelpen du trenger da!Ja, det er jeg... Men det går bra! Er bedre i perioder nå men må ha hjelp med væske enda da...