ALN89
Forumet er livet
Hahaha, jeg skulle ikke innom her før senere i dag... Stadig innom for å se etter oppdateringKan jo ikke holde MEG på pinebenken! Jeg blir jo gal av mindre hahahahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha, jeg skulle ikke innom her før senere i dag... Stadig innom for å se etter oppdateringKan jo ikke holde MEG på pinebenken! Jeg blir jo gal av mindre hahahahaha
Resultatet kommer når det kommer og blir som det blir uansett. La henne få nyte påsken vi klarer og vente
NEEEEEEEEEIIIII! Det må skje nå!!!!!
er jeg helt dum nå, finner ikke ut hvem som vant? hjeeelp
Hun skulle kjøpt ny pcTamara har pc-problemer så vinnerne er ikke trukket enda.
aaah, da venter jeg i spenningTamara har pc-problemer så vinnerne er ikke trukket enda.
huff, ble en dyr trekning det daHun skulle kjøpt ny pc
Hu hadde først tenkt til å kjøpe ny, men så fikk hun liv i den gamle, men kanskje den døde igjenhuff, ble en dyr trekning det da
ah men da var det iallefall godt at det ikke kom sånn plutselig da alle slike utgifter er jo veldig kjipe :/Hu hadde først tenkt til å kjøpe ny, men så fikk hun liv i den gamle, men kanskje den døde igjen
Ja det er santah men da var det iallefall godt at det ikke kom sånn plutselig da alle slike utgifter er jo veldig kjipe :/
Hu hadde først tenkt til å kjøpe ny, men så fikk hun liv i den gamle, men kanskje den døde igjen
Det er jo åpent på lørdag daJepp, det er slik hun sa det var.
Og nå hadde det vært greit om hun hadde kjøpt ny liekvel, tenker jeg hun tenker. f-or det må være kjipt å gå inn i påska og ikke ha?
Det er jo åpent på lørdag da
og vi venter og vi venter....Blitt en del ganger innom her ja
Ja, om hun ikke har andre planer for påska, så er det vel fare for pcshopping på lørdag.
Jeg handler inn før påske som om det er stengt overalt til tirsdag, for påske er påske, og da har jeg andre planer. Dog, pc shopping hadde jeg klart å presse inn om den var død, om vi var hjemme, som i år.
i spenning! heheog vi venter og vi venter....
Kan jo ikke annet gjørei spenning! hehe
Hun endrer overskriften når det er trukket..Innom og sjekker nysgjerrig ja!!