Spenningen lever videreNy dag, nye teknologiske muligheter for stakkars Tamara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spenningen lever videreNy dag, nye teknologiske muligheter for stakkars Tamara
Neida,lørdag er fintDet er jo åpent på lørdag da... men det er jo SÅ LENGE TIL!!!!!!
jammen...jammen!!! jeg er UTOLMODIG!!!! damn!Neida,lørdag er fint
jammen...jammen!!! jeg er UTOLMODIG!!!! damn!
Godt med litt spenning i hverdagen! Eller i helligdagen, eller noe sånt Godt med litt spenning uansettSpenningen lever videre
JEG VEET!! minutter er lange når man venter på noe spennende!Herremin! D er jo sååååå lenge til!
Ferie?? hva er det??? hahahaha aldri hørt omAltså, hun snakket om å få låne seg en pc i dag, men ellers er det da ikke såååå lenge til lørdag, spørsmålet er bare om hun egentlig er/skal på påskeferie. Det må man jo få lov til?
Spenning er alltid hjertelig velkommenGodt med litt spenning i hverdagen! Eller i helligdagen, eller noe sånt Godt med litt spenning uansett
Sååå enigResultatet kommer når det kommer og blir som det blir uansett. La henne få nyte påsken vi klarer og vente
NEEEEEEEEEIIIII! Det må skje nå!!!!!Resultatet kommer når det kommer og blir som det blir uansett. La henne få nyte påsken vi klarer og vente
EnigSpenning er alltid hjertelig velkommen
Så blir ikke dagene kjedelige
Sååå enig
Bra vi er så enige hohoEnig
spenningen kan bli litt for mye noen gangerBra vi er så enige hoho
Ja, det er helt sant!spenningen kan bli litt for mye noen ganger
Jamen det vet jeg jojammen...jammen!!! jeg er UTOLMODIG!!!! damn!
Det er jo litt koselige å være enige Ingen sure minerBra vi er så enige hoho
Ja, det er helt sant!
Jamen det vet jeg jo