Nei.. litt frustrerende.. trodde det skulle komme i 12tiden som vanlig...Du er ikke alene om det nei!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei.. litt frustrerende.. trodde det skulle komme i 12tiden som vanlig...Du er ikke alene om det nei!
nope.. tekniske problemer hører jegNei.. litt frustrerende.. trodde det skulle komme i 12tiden som vanlig...
Ja.. de sier så.. håper ikke det skal vare hele påsken!nope.. tekniske problemer hører jeg
Nei det vil være tortur!!! Da dør jeg!Ja.. de sier så.. håper ikke det skal vare hele påsken!
Ja.. de sier så.. håper ikke det skal vare hele påsken!
Vi overlever det ogsåJa.. de sier så.. håper ikke det skal vare hele påsken!
Vi gjør faktisk det.Vi overlever det også
Ja Og en ny dag der jeg må sjekke hele tidenNy dag, nye teknologiske muligheter for stakkars Tamara
Det gjør det,tekniske problemer får man ikke gjort så mye medVi gjør faktisk det.
Det kommer når det kommer.
Kommer ikke til å få gjort noe konstruktivt i det hele tatt i dag hellerJa Og en ny dag der jeg må sjekke hele tiden
Uff... sikkert lettere stresset om dagen stakkars <3Ikke så mye å gjøre med det nei, og jeg er tross alt glad jeg ikke er Tamara. Vi må bare vente, hun har jo ikke fungerende pc, det er mer frustrerende!
Ny dag, nye teknologiske muligheter for stakkars Tamara
Det er det nok,helt klart ja.Ikke så mye å gjøre med det nei, og jeg er tross alt glad jeg ikke er Tamara. Vi må bare vente, hun har jo ikke fungerende pc, det er mer frustrerende!
Er det ikke noen som har en laptop å kaste til henne heheNy dag, nye teknologiske muligheter for stakkars Tamara
Vurderer det nesten ;-)Er det ikke noen som har en laptop å kaste til henne hehe
Det er jo åpent på lørdag da... men det er jo SÅ LENGE TIL!!!!!!Vurderer det nesten ;-)
Godt vi er flerJa Og en ny dag der jeg må sjekke hele tiden
Vi er nok mange hihiGodt vi er fler