VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Nei, nå får jeg heller komme inn og se etter oppdateringen i morgen. Brukt litt penger på data her i Sverige for å følge med :/ får hele nyte kvelden med biff og film på tv og logge inn så fort vi kjører over grensa :)
 
LITT???
Jeg holder på å bli sprø her....

*trøste*
Det må være bra kjipt med datatrøbbel, når du er såpass avhengig av det i denne jobben også.

Og godt gjort å ikke ha en eneste fungerende i huset, jeg forstår frustrasjonen. Selv om jeg klarer meg fint med mobil til min bv-aktivitet, så liker jeg pc. (Ja, også har jeg jobb-pc da)
 
Jeg syns også karse er godt! Kunne møvle d når jeg var lita :p

Men mannen syns jeg er rar som spiste kålrot , blomkål og brokkoli som godteri når jeg var lita. Altså, jeg spiste vanlig godteri altså, men når jeg fikk d utenom, åh d var godt altså!!
 
Nei, nå får jeg heller komme inn og se etter oppdateringen i morgen. Brukt litt penger på data her i Sverige for å følge med :/ får hele nyte kvelden med biff og film på tv og logge inn så fort vi kjører over grensa :)

Det går nok bra det :)
 
Nei, nå får jeg heller komme inn og se etter oppdateringen i morgen. Brukt litt penger på data her i Sverige for å følge med :/ får hele nyte kvelden med biff og film på tv og logge inn så fort vi kjører over grensa :)
Hjem igjen i morgen alt?
 
Hva er forresten greia? hvorfor er ikke vinnerene trukket?

fordi Tamara sin pc er mer eller mindre død. Hun skulle kjøpe ny i dag, men da begynte den å virke igjen, men åpenbart ikke da hun hadde tid til å trekke, så... da ble det sånn.
 
Back
Topp