Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
LITT???
Jeg holder på å bli sprø her....
Nei, nå får jeg heller komme inn og se etter oppdateringen i morgen. Brukt litt penger på data her i Sverige for å følge med :/ får hele nyte kvelden med biff og film på tv og logge inn så fort vi kjører over grensa
Galskapen lenge leve.Tamara holder oss lenge nok på pinebenken idag får en si
Pust med magen, så ordner det segLITT???
Hjem igjen i morgen alt?Nei, nå får jeg heller komme inn og se etter oppdateringen i morgen. Brukt litt penger på data her i Sverige for å følge med :/ får hele nyte kvelden med biff og film på tv og logge inn så fort vi kjører over grensa
Sorry....MYE datatrøbbelLITT???
Hehe...de er stolte her også over at det spirer og grorMin eldste drysser det på selv. Mer, mer, mer mamma!
Yngste er bare stolt over at hun har sådd det. (Vel, det vi har spist opp.)
Stakkars...tror ikke hun gjør det med vilje idagTamara holder oss lenge nok på pinebenken idag får en si
Sorry....MYE datatrøbbel
Ikke bli sprø da..
Ja passer egentlig leiligheten til svigerfar og pusen, så må ditHjem igjen i morgen alt?
Angrer du på at du ikke kjøpte ny pc likevel? Eller ble d så du kjøpte?
Aha skal passe mine foreldre sin Pus de neste to ukeneJa passer egentlig leiligheten til svigerfar og pusen, så må dit
Tamara sliter med pc tror jeg... :-(Hva er forresten greia? hvorfor er ikke vinnerene trukket?
hmmm.. kommer sikkert kl 00:01Tamara sliter med pc tror jeg... :-(
hmmm.. kommer sikkert kl 00:01Tamara sliter med pc tror jeg... :-(
Mulig.. eller det er en aprilsnarr..hmmm.. kommer sikkert kl 00:01
Hva er forresten greia? hvorfor er ikke vinnerene trukket?