VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Mulig det:p men frister ikke å prøve..

Det synes jeg du burde.

Men jeg er jo glad i å ha krydder på pålegg da, min skinke spises somregel med pepper eller det jeg kaller "chilisalt" som egentlig er "chili explotion" ifølge boksen, men det er mest av alt salt, litt chili, noe paprika og noe tomat, liksom, så derav... chilisalt.

Så karse på var godt :)
 
Karse er kjempegodt! Også på leverpostei ;)

Om det ikke var for at jeg ikke klarer tanken opå leverpostei, så tror jeg nok det ja

Det er godt på ost også
 
Det synes jeg du burde.

Men jeg er jo glad i å ha krydder på pålegg da, min skinke spises somregel med pepper eller det jeg kaller "chilisalt" som egentlig er "chili explotion" ifølge boksen, men det er mest av alt salt, litt chili, noe paprika og noe tomat, liksom, så derav... chilisalt.

Så karse på var godt :)
Er ikke noe kryddermenneske, jeg:p
Til nød litt oregano på pizza liksom..
 
Vi har testet, det et godt på skinke, på laks, og på "julesylte" som jeg hadde i fryseren.

I mitt hode er karse noe man spiser på egg, men det tåler ikke han som har sådd. Så, da prøver vi diverse
Godt på leverpostei også
 
Er ikke noe kryddermenneske, jeg:p
Til nød litt oregano på pizza liksom..

Åhh, barnehagedyrket basilikum på tomatsuppe.... (vi har sådd mer hjemme)
 
På tomatsuppe?!:oops: dere er virkelig rare:p

basilikum er da vel godt til tomatbaserte greier? (Ja, eller var det oregano? den med små blader, nesten sikker på at det er basilikum) Det er gjerne I tomatsuppe fra før, men å drysse litt fersk, småkuttet rett over suppa setter tre av fire i huset pris på. Den fjerde er hun som har sådd dem, og hun er fire år og vil ikke ha noe som helst av små grønne greier på maten sin. At all. Hun spiser gjerne grønnsaker altså, men ikke SÅNNE liksom.... :p
 
basilikum er da vel godt til tomatbaserte greier? (Ja, eller var det oregano? den med små blader, nesten sikker på at det er basilikum) Det er gjerne I tomatsuppe fra før, men å drysse litt fersk, småkuttet rett over suppa setter tre av fire i huset pris på. Den fjerde er hun som har sådd dem, og hun er fire år og vil ikke ha noe som helst av små grønne greier på maten sin. At all. Hun spiser gjerne grønnsaker altså, men ikke SÅNNE liksom.... :p
Hehe...tror ikke noen av mine heller hadde godtatt grønne greier som fløt på suppa:p
 
Er vinnerne i mars trukket??
 
Hehe...tror ikke noen av mine heller hadde godtatt grønne greier som fløt på suppa:p

Min eldste drysser det på selv. Mer, mer, mer mamma!

Yngste er bare stolt over at hun har sådd det. (Vel, det vi har spist opp.)
 
Back
Topp