Karse er godt det!Har aldri spist det jeg lukter jo grusomt?!
Som krydder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Karse er godt det!Har aldri spist det jeg lukter jo grusomt?!
Mulig det men frister ikke å prøve..Karse er godt det!
Som krydder.
Mulig det men frister ikke å prøve..
Karse er kjempegodt! Også på leverpostei
Er ikke noe kryddermenneske, jegDet synes jeg du burde.
Men jeg er jo glad i å ha krydder på pålegg da, min skinke spises somregel med pepper eller det jeg kaller "chilisalt" som egentlig er "chili explotion" ifølge boksen, men det er mest av alt salt, litt chili, noe paprika og noe tomat, liksom, så derav... chilisalt.
Så karse på var godt
Så rare dere er daKarse er kjempegodt! Også på leverpostei
Godt på leverpostei ogsåVi har testet, det et godt på skinke, på laks, og på "julesylte" som jeg hadde i fryseren.
I mitt hode er karse noe man spiser på egg, men det tåler ikke han som har sådd. Så, da prøver vi diverse
Ja, vi er helt gærne av og tilSå rare dere er da
Er ikke noe kryddermenneske, jeg
Til nød litt oregano på pizza liksom..
De gærne har det godt.Ja, vi er helt gærne av og til
Hoho...skjønner dette skandale!Ja, vi er helt gærne av og til
På tomatsuppe?! dere er virkelig rareÅhh, barnehagedyrket basilikum på tomatsuppe.... (vi har sådd mer hjemme)
Skal ikke mye til for å være gæren her inneDe gærne har det godt.
I alle fall dersom det å like krydder er å være gæren
På tomatsuppe?! dere er virkelig rare
Hehe...tror ikke noen av mine heller hadde godtatt grønne greier som fløt på suppabasilikum er da vel godt til tomatbaserte greier? (Ja, eller var det oregano? den med små blader, nesten sikker på at det er basilikum) Det er gjerne I tomatsuppe fra før, men å drysse litt fersk, småkuttet rett over suppa setter tre av fire i huset pris på. Den fjerde er hun som har sådd dem, og hun er fire år og vil ikke ha noe som helst av små grønne greier på maten sin. At all. Hun spiser gjerne grønnsaker altså, men ikke SÅNNE liksom....
Nei, vi venter i spenningEr vinnerne i mars trukket??
LITT???Nei, vi venter i spenning
Men Tamara har vel litt datatrøbbel idag...
Hehe...tror ikke noen av mine heller hadde godtatt grønne greier som fløt på suppa