Nei det er jeg omtrent aldri i ferier
Ååh...trodde du var hjemme jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh...trodde du var hjemme jeg
På fjellet, ja. PåskeMen har hun ikke dekning??? Er hun bortreist??
Ikke stress,vi venter viDet drøyer nok endel med trekningen. Pcen min døde litt igjen. Jeg endrer overskriften når vinnerene er trukket. Beklager. Vet ikke om det blir i dag eller seinere.
Haha...tviler på du har klart detHaha søta! Kanskje jeg har glemt bv når jeg kommer hjem
Så deilig å være bereist daNei det er jeg omtrent aldri i ferier
Å sier du det får sette fram en kylling daPå fjellet, ja. Påske
Det kommer når det kommerDet drøyer nok endel med trekningen. Pcen min døde litt igjen. Jeg endrer overskriften når vinnerene er trukket. Beklager. Vet ikke om det blir i dag eller seinere.
Kylling hjelper så du huskerÅ sier du det får sette fram en kylling da
Ikke annet å gjøre.Det kommer når det kommer
Vi venter
Ok, kjekt å viteKylling hjelper så du husker
Innom hele tiden nå og sjekker
Plastglass med gul bomull, påklistret øyne og nebb, som det er sådd karse i både det ut som og lukter som påske også.Ok, kjekt å vite
Takk for at dere er tålmodige.
Får låne meg en pc i morra om det blir nødvendig
Kom nettopp på at jeg måtte innom for å sjekke premiene her jeg sitter på hytta i Sverige. Får sjekke senere og daInnom hele tiden nå og sjekker
Har et par av de i vinduskarmenPlastglass med gul bomull, påklistret øyne og nebb, som det er sådd karse i både det ut som og lukter som påske også.
Vi har testet, det et godt på skinke, på laks, og på "julesylte" som jeg hadde i fryseren.Har et par av de i vinduskarmen
Har aldri spist det jeg lukter jo grusomt?!Vi har testet, det et godt på skinke, på laks, og på "julesylte" som jeg hadde i fryseren.
I mitt hode er karse noe man spiser på egg, men det tåler ikke han som har sådd. Så, da prøver vi diverse