Ja det vet jeg hun har,men burde vært en regel likevelHun har vel et liv da sikkert...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det vet jeg hun har,men burde vært en regel likevelHun har vel et liv da sikkert...
Jepp, spenning er helt okEg syns det er kjekt med litt spenning eg. Så kan eg leve i håpet så lenge
Ja... det er noe med det.Eg syns det er kjekt med litt spenning eg. Så kan eg leve i håpet så lenge
Jeg er så spent! Krysser alt for krybbe eller storksak jegJa... det er noe med det.
Jeg kan fint vente til den . f.eks, der som det er sagt trekning den 3. Men når det er sagt i dag... så veeeeenter jeg . på en spennende måte da.
Ja super spentJada, det er det jo
Spent på trekning,
I løpet av dagen
For oss som må lete etter dekning så er det ikke så gøtJepp, spenning er helt ok
Deilig å glede seg til noe!
For oss som må lete etter dekning så er det ikke så gøt
Hvorfor leter du etter dekning da??For oss som må lete etter dekning så er det ikke så gøt
Krysser fingre for actionSpent å se om turen min kan hjelpe meg litt på vei
Ja jeg åKrysser fingre for action
Hvorfor leter du etter dekning da??
Men har hun ikke dekning??? Er hun bortreist??Hun måååååååå selvsagt bare vite hvem som vinner . Avhengighesttkapende...
Fordi det dumme fjellet ikke er så god på dekningHvorfor leter du etter dekning da??
Ja jeg er på påskeferie,nå kommer snart resten av gjemgen så da blir det hvertfall lite nettidMen har hun ikke dekning??? Er hun bortreist??
Ååh...trodde du var hjemme jegFordi det dumme fjellet ikke er så god på dekning
Aha...da får du ha en strålende ferie på fjellet vi er fortsatt her når dekningen blir bedreJa jeg er på påskeferie,nå kommer snart resten av gjemgen så da blir det hvertfall lite nettid
Aha...da får du ha en strålende ferie på fjellet vi er fortsatt her når dekningen blir bedre