Det er sant og de som hadde lyst kom vel overDe fleste premiene er jo til topp 100, trenger ikke 1500 heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sant og de som hadde lyst kom vel overDe fleste premiene er jo til topp 100, trenger ikke 1500 heller
og meg, som ikke egentlig hadde behov for det...Det er sant og de som hadde lyst kom vel over
Uff her blir det Storhandel
De fleste premiene er jo til topp 100, trenger ikke 1500 heller
Mannen setter seg på bakbeina. Gah, mannfolk!
Alltid morro for det daog meg, som ikke egentlig hadde behov for det...
Håper ikke det blir meg faktiskÅÅh som jeg er spent på hvem som vinner maxi criben den er såå farlig fiiin
Alltid morro for det da
Det er akkurat derfor jeg fortsatt er her! 8 år etter jeg ble medlemVet det ikke har så mye si så lenge jeg er over 1500, men litt småstolt av en bronsjeplass altså hihi! startet denne mnd med å skravle aktivt etter å ha sett premiene men må si man blir hekta, det har gitt meg såå mye mer enn sjansen til å vinne premie, føler jeg har blitt kjent med fler av dere og det er såå koselig
Veldig spennande kjem liksom ikkje ordentlig i gang med april før mars er avsluttaJada, det er det jo
Spent på trekning,
I løpet av dagen
I løpet av dagenHvor kommer det egentlig opp hvem som vinner ?
Hvor kommer det egentlig opp hvem som vinner ?
Tamara driver tortur!!Ååååh jeg dør av å vente, blir vinnerne trukket snart??
Ååååh jeg dør av å vente, blir vinnerne trukket snart??
Burde kommet en regel på hvor lenge man kan vemte ed trekkingÅåååh jeg dør av å vente, blir vinnerne trukket snart??
Burde kommet en regel på hvor lenge man kan vemte ed trekking