VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Påske får vera påske, la Tamara få lånt seg ein pc! :P Er spent på trekningen... :P
 
Påske får vera påske, la Tamara få lånt seg ein pc! :p Er spent på trekningen... :p

Ja, nå hadde det vært greit med en avklarting snart. Skal vi vente til lørdag? La oss vite det da ;)

Vi er jo ikke verdens mest tålmodige, vet du. Spente som bare det.

(ehh, for noen timer siden var jeg helt zen.... nå er jeg ikke det...)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Blir spennende å se hvem som vinner toppremiene da. Er ganske mange som kom seg over 1500 i mars.
Nysgjerrig på hvem som får krybba denne gangen:)
 
Nå er jeg nysgjerrig nå! Huff. Har vært veldig tålmodig, men nå er jeg sååå spent :D Lykke til alle sammen ;)
 
Blir spennende å se hvem som vinner toppremiene da. Er ganske mange som kom seg over 1500 i mars.
Nysgjerrig på hvem som får krybba denne gangen:)

Mye fint å vinne, jeg er spent på mye av det! Og har lyst på det meste...
 
Mye fint å vinne, jeg er spent på mye av det! Og har lyst på det meste...

Jeg tror jeg har brukt opp vinnerlykka mi, men mye jeg kunne tenkt meg og. Men det er gøy å se hvem som vinner hva bare og:D
 
Blir spennende å se hvem som vinner toppremiene da. Er ganske mange som kom seg over 1500 i mars.
Nysgjerrig på hvem som får krybba denne gangen:)
Hvor mange ble vi til slutt??
 
Kanskje det må smisk til? Usikker på om Tamara eller pcen hennes bør være mottaker, kanskje en kombi?

Kjære, flotte Tamara og den fantastiske pcen hennes. Tusen takk for den flotte jobben dere begge har lagt inn på forumet her. Hva skulle vi gjort uten dere? Dere lyser opp dagen og tømmer noen gærne skravlekjerringer for skravling hver eneste dag :) her får vi ut både glede og frustrasjon. Så tusen takk søte, fantastiske dere <3

:p :p oppdater gjerne når dere har tid og lyst. God påske :)
 
Kanskje det må smisk til? Usikker på om Tamara eller pcen hennes bør være mottaker, kanskje en kombi?

Kjære, flotte Tamara og den fantastiske pcen hennes. Tusen takk for den flotte jobben dere begge har lagt inn på forumet her. Hva skulle vi gjort uten dere? Dere lyser opp dagen og tømmer noen gærne skravlekjerringer for skravling hver eneste dag :) her får vi ut både glede og frustrasjon. Så tusen takk søte, fantastiske dere <3

:p :p oppdater gjerne når dere har tid og lyst. God påske :)

Noe sånn ja.

Søte, snille pc'n til Tamara, eller noen Tamara kjenner som kan låne henne en?
 
Bla gjennom førsteinnlegget her en gang til. Se på premiene. Da blir man jo definitivt enda mer spent"! Man har jo nesten glemt hvor mye man hadde lyst på
 
Bla gjennom førsteinnlegget her en gang til. Se på premiene. Da blir man jo definitivt enda mer spent"! Man har jo nesten glemt hvor mye man hadde lyst på

Heheh, det er nettopp det :P
 
Back
Topp