Vi ble såpass ja Spennede
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bla gjennom førsteinnlegget her en gang til. Se på premiene. Da blir man jo definitivt enda mer spent"! Man har jo nesten glemt hvor mye man hadde lyst på
Få skaffet den dama en pc!!!Påske får vera påske, la Tamara få lånt seg ein pc! Er spent på trekningen...
Hadde jeg bare hatt en selv skulle jeg med glede gjort deFå skaffet den dama en pc!!!
Vurderer å kjøre til henne med min
Hun bor bittelitt for langt unna desverreHadde jeg bare hatt en selv skulle jeg med glede gjort de
Tenker det jeg også.Hun bor bittelitt for langt unna desverre
For langt unna meg også.Hun bor bittelitt for langt unna desverre
Hønefoss er jo ikke sååå langt unna, men langt nok når man ikke er i formTenker det jeg også.
jepp.. jeg kunne tatt turen da har jo familie der oppeHønefoss er jo ikke sååå langt unna, men langt nok når man ikke er i form
To fluer i en smekk detjepp.. jeg kunne tatt turen da har jo familie der oppe
hahaha... blir nok ikke noe i dag gitt hahahahaTo fluer i en smekk det
God tur og hils
Hehe, nettopp skal roe ned i påskenRo ned og nyt påska no jenter
Hvor mye roligere blir det enn sofa og pledd? Det er bare det at... Man har lyst på veske. Vugge. Bleier. Pysj. Hansker og lue. Og hva var det Andre? Så mye, lurer på hvem som vinner det.Hehe, nettopp skal roe ned i påsken
Aaaalt for mangeBle 22. Så blir spennende å se hvilke 2 som for toppgevinstene
Aaaalt for mange
Har du??jepp.. jeg kunne tatt turen da har jo familie der oppe
Så lenge jeg får krybben såVeeeldig mange. Jeg vil ha veska hehe
bestemoren min er egentlig fra Lunner. Men de har spredt seg mot Hønefoss, Lier og LarvikHar du??
Gøy!
Helt greit for meg den har jeg joSå lenge jeg får krybben så