Hva?! det er jo viktig!!hahaha... blir nok ikke noe i dag gitt hahahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva?! det er jo viktig!!hahaha... blir nok ikke noe i dag gitt hahahaha
Godt poengHva ofrer man vel ikke for moddene?
Bor du ved Hønefoss??Hadde jeg vært hjemme skulle hun fått lånt min
joda Men jeg orker ikke mer enn 30 min i bil går vondt i ribbena når jeg sitter for lenge i bilenHva?! det er jo viktig!!
Nettopp Menneh... Blei vel litt for seint for det nå. Må legge unger og greierGodt poeng
Hvorfor ikke gi litt tilbake liksom
I nærheten der jaBor du ved Hønefoss??
tror hun sloss med laptopen sin ennå
Du får sende gubben da vettujoda Men jeg orker ikke mer enn 30 min i bil går vondt i ribbena når jeg sitter for lenge i bilen
Det er jo en ok unnskyldningNettopp Menneh... Blei vel litt for seint for det nå. Må legge unger og greier
hahhahaha.. da er det ikke noe hjelp... han finner ikke sokkene som ligger forran nesa på ham en gangDu får sende gubben da vettu
ja ikke sant.. også midt i påska... Jeg hadde fått angstHaha kjedelig dag den skulle ryke på
Haha...nei, da må du ikke finne på å sende hanhahhahaha.. da er det ikke noe hjelp... han finner ikke sokkene som ligger forran nesa på ham en gang
Jobber med trekking nå!!
Min x-mann er en engel!!
nope... Da er jeg redd jeg måtte sendt ut en leteaksjon i morgen,,Haha...nei, da må du ikke finne på å sende han
Yay for x-mannen Og for deg også da TamaraJobber med trekking nå!!
Min x-mann er en engel!!
Jobber med trekking nå!!
Min x-mann er en engel!!
HURRA!!!! kjekt at det er litt den veien daJobber med trekking nå!!
Min x-mann er en engel!!
Samme med mannen her Å løfte på noe for å se under er hvertfall ikke et alternativhahhahaha.. da er det ikke noe hjelp... han finner ikke sokkene som ligger forran nesa på ham en gang
Hurra for eks'n!!!Jobber med trekking nå!!
Min x-mann er en engel!!