på onsdag løp han rundt å lette etter mobilen sin... Den lå i plain sight midt på senga!Samme med mannen her Å løfte på noe for å se under er hvertfall ikke et alternativ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
på onsdag løp han rundt å lette etter mobilen sin... Den lå i plain sight midt på senga!Samme med mannen her Å løfte på noe for å se under er hvertfall ikke et alternativ
Å, jobber han der?? kanskje jeg har sett han da...eller...jeg er sikkert for gammelnope... Da er jeg redd jeg måtte sendt ut en leteaksjon i morgen,,
Å jeg tror ikke sjefen på James hadde hvert fornøyd med at vakta hans ikke kommer på jobb
han står i døra Eneste blonde..Å, jobber han der?? kanskje jeg har sett han da...eller...jeg er sikkert for gammel
Typisk mannfolkpå onsdag løp han rundt å lette etter mobilen sin... Den lå i plain sight midt på senga!
Du er ikke så gammelÅ, jobber han der?? kanskje jeg har sett han da...eller...jeg er sikkert for gammel
jepp..... veldig.. hvis ikke det henger i nesehøyde så er det borte!Typisk mannfolk
Samme med mannen her Å løfte på noe for å se under er hvertfall ikke et alternativ
De tenkte kanskje mer komplisert?Litt som mine unger da, mao, som brukte ganske lang tid på å finne påskeeggene bak gardinen....
Selv da er det ofte de ikke ser detjepp..... veldig.. hvis ikke det henger i nesehøyde så er det borte!
sant sant hahhahahahaSelv da er det ofte de ikke ser det
De tenkte kanskje mer komplisert?
Hahaha Du må lage skilt neste gangNope, de tenkte "mamma sier under, bak, lete, det betyr sikkert at den ligger midt på bordet med blinkende lys rundt seg. Ikke ? ok, på gulvet da? Under bordet? Nei, vi finner dem ikke, påskeharen har sikkert glemt oss"
Haha Det er helt sant!Nå er jeg farlig spent
Bedre enn påskekrim dette!!
indeed! hahahaha sitter å tripper!Nå er jeg farlig spent
Bedre enn påskekrim dette!!
Hahaha Du må lage skilt neste gang
indeed! hahahaha sitter å tripper!
hahahaha jeg skal egentlig legge vesla!!Jeg og har egentlig besøk og greier men det er lov være usosial vel?! Hahaha