på onsdag løp han rundt å lette etter mobilen sin... Den lå i plain sight midt på senga!Samme med mannen herÅ løfte på noe for å se under er hvertfall ikke et alternativ
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
på onsdag løp han rundt å lette etter mobilen sin... Den lå i plain sight midt på senga!Samme med mannen herÅ løfte på noe for å se under er hvertfall ikke et alternativ
![]()
Å, jobber han der??nope... Da er jeg redd jeg måtte sendt ut en leteaksjon i morgen,,
Å jeg tror ikke sjefen på James hadde hvert fornøyd med at vakta hans ikke kommer på jobb![]()
han står i døraÅ, jobber han der??kanskje jeg har sett han da...eller...jeg er sikkert for gammel
![]()
Typisk mannfolkpå onsdag løp han rundt å lette etter mobilen sin... Den lå i plain sight midt på senga!
Du er ikke så gammelÅ, jobber han der??kanskje jeg har sett han da...eller...jeg er sikkert for gammel
![]()
jepp..... veldig.. hvis ikke det henger i nesehøyde så er det borte!Typisk mannfolk![]()
Samme med mannen herÅ løfte på noe for å se under er hvertfall ikke et alternativ
![]()
De tenkte kanskje mer komplisert?Litt som mine unger da, mao, som brukte ganske lang tid på å finne påskeeggene bak gardinen....
Selv da er det ofte de ikke ser detjepp..... veldig.. hvis ikke det henger i nesehøyde så er det borte!
sant santSelv da er det ofte de ikke ser det![]()
De tenkte kanskje mer komplisert?![]()
HahahaNope, de tenkte "mamma sier under, bak, lete, det betyr sikkert at den ligger midt på bordet med blinkende lys rundt seg. Ikke ? ok, på gulvet da? Under bordet? Nei, vi finner dem ikke, påskeharen har sikkert glemt oss"
HahaNå er jeg farlig spent
Bedre enn påskekrim dette!!
indeed! hahahaha sitter å tripper!Nå er jeg farlig spent
Bedre enn påskekrim dette!!
HahahaDu må lage skilt neste gang
![]()
indeed! hahahaha sitter å tripper!
hahahaha jeg skal egentlig legge vesla!!Jeg oghar egentlig besøk og greier men det er lov være usosial vel?! Hahaha
![]()