VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Hvor mange tror dere kommer over 1500 da? Synes det ved siste oppdatering ser ut som ca 19? Men det kan altids være +/- et par altså.
 
20 ser jeg ikke argumentet for, for da er 21 bare noen få innlegg bak, så 19 eller 21 i så fall.

Potensielt 22, men jeg tror ikke egentlig det.

Kan jo være noen som gir seg på oppløpet også, av ulike årsaker, så noen mindre er også mulig, men de 19 mangler så lite at de må nærmest bevisst unngå det.
 
20 ser jeg ikke argumentet for, for da er 21 bare noen få innlegg bak, så 19 eller 21 i så fall.

Potensielt 22, men jeg tror ikke egentlig det.

Kan jo være noen som gir seg på oppløpet også, av ulike årsaker, så noen mindre er også mulig, men de 19 mangler så lite at de må nærmest bevisst unngå det.
Trenger ikke ha noe argument for å gjette, vel?
 
20 ser jeg ikke argumentet for, for da er 21 bare noen få innlegg bak, så 19 eller 21 i så fall.

Potensielt 22, men jeg tror ikke egentlig det.

Kan jo være noen som gir seg på oppløpet også, av ulike årsaker, så noen mindre er også mulig, men de 19 mangler så lite at de må nærmest bevisst unngå det.
Ja det er egentlig sant :) jeg er vel nummer 19 trur jeg :p
 
Åja :) godt alle andre kan følge med for meg :D
Jeg har ikke fulgt veldig med på lista, men jeg sjekka den nå fordi jeg fikk det for meg å se etter hvor mange det ser ut til å bli.

To dager igjen, så mye kan skje

Men det er leggetid nå.
 
Hvor mange tror dere kommer over 1500 da? Synes det ved siste oppdatering ser ut som ca 19? Men det kan altids være +/- et par altså.
Eg trur 22. Eg er 21 og eg skal i alle fall over :D
 
Tror de er blinde på det øyet:p
Ja, det tror jeg også. Det er nok det samme øyet som gir beskjed om at oppvaskmaskinen må tømmes, ikke bare åpnes, at melkekartongen må brettes og at middagsutstyret må vaskes også :p
 
Back
Topp