alle de smarte skal ha det i dagJeg også
Skal alle ha det idag liksom??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
alle de smarte skal ha det i dagJeg også
Det virkar sånnJeg også
Det hadde vi ofte da jeg var litaDet hadde vi i går. I dag har vi spist sosakjøtt (stekt, deretter langtidskokt oksekjøtt i brun saus) hos mine foreldre
Åja du klarer det nokIkkje heilt. Har ikkje fått vore her så mykje i dag
God, gammeldags mat.Det hadde vi ofte da jeg var lita
Den store pizzadagen tydligvisJeg også
Gjorde det ikke Men så sa jeg høyt "oi, så fint at du hang opp ullklærne til tørk" og da gliste han og snudde i døraHaha...om han gjør det så blir jeg imponert
Haha...ante ikke at pizzaspisere var smartere enn andre?!alle de smarte skal ha det i dag
Hehe...så han trengte en bitteliten påminnelse altsåGjorde det ikke Men så sa jeg høyt "oi, så fint at du hang opp ullklærne til tørk" og da gliste han og snudde i døra
Bittelitt det er rart at mannfolk ikke klarer å se at slikt må gjøres?Hehe...så han trengte en bitteliten påminnelse altså
salmesøndagspizzaspiserene, åpenbartHaha...ante ikke at pizzaspisere var smartere enn andre?!
Blei kjøpepizza herDen store pizzadagen tydligvis
Det er godt det!!Det hadde vi i går. I dag har vi spist sosakjøtt (stekt, deretter langtidskokt oksekjøtt i brun saus) hos mine foreldre
Klart de er det, alle vet jo detHaha...ante ikke at pizzaspisere var smartere enn andre?!
Det er det, jeg er ikke noe glad i det daGod, gammeldags mat.
Veldig, veldig godt, faktiskDet er godt det!!
Det er det, jeg er ikke noe glad i det da
All pizza er bedre enn ingen pizzaBlei kjøpepizza her