Aner ikke, skal bort på middag DET er luksus Men hvis vi ikke skulle det, hadde det blitt spagetti med kjøttdeig.Hva skal dere ha til middag i dag? Er så maten, men fryseren er full....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aner ikke, skal bort på middag DET er luksus Men hvis vi ikke skulle det, hadde det blitt spagetti med kjøttdeig.Hva skal dere ha til middag i dag? Er så maten, men fryseren er full....
Herlig!!Aner ikke, skal bort på middag DET er luksus
Mhm! Ikke hver dag det er sånn luksus, da Jeg har lyst på lasagne i dag, da.Herlig!!
Vel, eg har ikkje gjort noko heime denne veka, så trur ikkje du treng å ha dårlig samvittigheitSå flink du er
Nå fikk jeg dårlig samvittighet....
Vi skal ha hjemmelaget pizza, menikke før i kveld.Hva skal dere ha til middag i dag? Er så maten, men fryseren er full....
Enig! Det er jo litt av morroa
Hint til vrien i topp 100 april er en annen tråd jeg laget her på generelt i går.
*Tamara sprekker snart*
Hva skal dere ha til middag i dag? Er så maten, men fryseren er full....
Her blir det poteter, kjøttkaker, brun saus og erterHva skal dere ha til middag i dag? Er så maten, men fryseren er full....
Godt å høreVel, eg har ikkje gjort noko heime denne veka, så trur ikkje du treng å ha dårlig samvittigheit
Haha...om han gjør det så blir jeg imponertVaskemaskinen er ferdig, klesklypene ligger ved siden av maskinen, mannen gikk nettopp på badet, mon tro om han henger det opp?
Haha! Evig optimist!
Skal ut å spiseHva skal dere ha til middag i dag? Er så maten, men fryseren er full....
Flink du er på en søndag2 vaskemaskner satt på, bil ryddet, gulv tørrmoppet...
Bare tusen ting igjen da..
Vi skal ha hjemmelaget pizza, menikke før i kveld.
Kengubarnet har akkurat blitt invitert med på badeland så da komme ikke han igjen før 18...
Vi også Den er ferdig om 5 minuttVi skal også ha hjemmelagd pizza ikveld!
Vi også Den er ferdig om 5 minutt
Vi skal også ha hjemmelagd pizza ikveld!
Å, gjett om eg fekk lyst på heimelaga pizza dåVi skal ha hjemmelaget pizza, menikke før i kveld.
Kengubarnet har akkurat blitt invitert med på badeland så da komme ikke han igjen før 18...
Er du over enda ?Å, gjett om eg fekk lyst på heimelaga pizza då
Ikkje heilt. Har ikkje fått vore her så mykje i dagEr du over enda ?
Jeg ogsåÅ, gjett om eg fekk lyst på heimelaga pizza då