VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Nei, nå må jeg roe ned denne sprekkingen. Hvor mange premier har dere fått hint til nå?? Snart ikke fler igjen jo :p

Nå skal jeg heller gjøre noe fornuftig jobbing. November 2015 har nylig kvalifisert seg til skjult terminforum, så det skal jeg lage nå :D Tenk at alle 2015 gruppene allerede er aktive :)
Det er helt sprøtt at 2015 nå er "fylt" Å samtidig har allerede januar-mars fylt seg med babiser! :D
 
God palmesøndag jenter!!!! Hva er planene deres.
Vi har laget play-doh, og jeg har støvsuget huset.
Nå er det sofaen kjenner jeg... Er veldig sliten i dag kjenner jeg.
 
God dag:)

Hva gjør dere i dag? Jeg har gått en tur med naboen , godt å komme seg ut :)
Kengubarnet skal snart til en kompis., jeg må vel rydde..
God dag:D
Akkurat nå har mannen tatt med de to eldste ut med metalldetektoren:)
Jeg er hjemme med minstemann som sover en dupp..
 
Nei, nå må jeg roe ned denne sprekkingen. Hvor mange premier har dere fått hint til nå?? Snart ikke fler igjen jo :p

Nå skal jeg heller gjøre noe fornuftig jobbing. November 2015 har nylig kvalifisert seg til skjult terminforum, så det skal jeg lage nå :D Tenk at alle 2015 gruppene allerede er aktive :)
Litt enig...må jo bevare spenningen fram til april:D vi klarer nok å holde ut de siste dagene også;) *spent*

Tenk hvor fort tiden går!:oops: ikke lenge siden jeg var med i det nyeste terminforumet???
 
God palmesøndag jenter!!!! Hva er planene deres.
Vi har laget play-doh, og jeg har støvsuget huset.
Nå er det sofaen kjenner jeg... Er veldig sliten i dag kjenner jeg.
Kos deg i sofa:D
Her er det sløv søndag...kun vasket en maskin med klær:rolleyes:
 
Hmm... Hva er egentlig palmesøndag?
Til slikt har vi vår gode venn Wikipedia:D
"Palmesøndag er i kristen tradisjon feiringen av Jesu inntog i Jerusalem søndagen før korsfestelsen. Den feires siste søndag før påske. Navnet kommer av evangelienes beretning om at folk strødde palmegrener foran Jesus da han red inn i byen".
 
Back
Topp