Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hos oss er nok det motsatt...Ja, det tror jeg også. Det er nok det samme øyet som gir beskjed om at oppvaskmaskinen må tømmes, ikke bare åpnes, at melkekartongen må brettes og at middagsutstyret må vaskes også
Det gården fint om du vil.Mangler 82 innlegg bør klare det idag
Ja klarer det fintDet gården fint om du vil.
Haha...garantertJa, det tror jeg også. Det er nok det samme øyet som gir beskjed om at oppvaskmaskinen må tømmes, ikke bare åpnes, at melkekartongen må brettes og at middagsutstyret må vaskes også
Snart i målMangler 82 innlegg bør klare det idag
Høres kjent utHaha...garantert
For ikke snakke om bytte dorull når den er tom, skille t-skjorte og genser før det kastes på vask og fjerne haugen med klær på badet før den kryper oppover veggen
Hehe takk du er vel godt i mål du?Snart i mål
Heier deg fram!
Ja, har vært det en stundHehe takk du er vel godt i mål du?
Hehe regnte med detJa, har vært det en stund
Skal hjelpe deg så god jeg klarer jegMangler 82 innlegg bør klare det idag
Hehe takk for det spørs hvor mye tid jeg egentlig har da men hadde vært godt å blitt ferdig idag me innleggene hahaSkal hjelpe deg så god jeg klarer jeg
Haha...garantert
For ikke snakke om bytte dorull når den er tom, skille t-skjorte og genser før det kastes på vask og fjerne haugen med klær på badet før den kryper oppover veggen
Hehe...jeg misunner deg det mange gangerOg nemlig derfor er jeg lykkelig som singel!
Det gjør ikke jeg, men så har jeg en mann som hjelper til med alt hjemme daHehe...jeg misunner deg det mange ganger
You go, girl!Og nemlig derfor er jeg lykkelig som singel!
Og jeg misunner deg ogsåDet gjør ikke jeg, men så har jeg en mann som hjelper til med alt hjemme da
Haha du gjør vel det du jaOg jeg misunner deg også
Da mister jeg oppvaskeren min. Nå som han har jobbet så mye overtid ser jeg hvor mye det betyr for graden av ryddig kjøkken at jeg har en mann som tar det ansvaret..You go, girl!
Da er det jo bare halvparten så mye klær å vaske også! Luksus
Setter pris på mannen min jeg også, selv om han må minnes på ting som skal gjøresDa mister jeg oppvaskeren min. Nå som han har jobbet så mye overtid ser jeg hvor mye det betyr for graden av ryddig kjøkken at jeg har en mann som tar det ansvaret..
Bytte doruller har ungene til og med lært at de må, om enn bedre enn mannen som bare henter en, ikke kaster den gamle.
Jeg setter pris på mannen min, han bidrar med minst sin andel av det som må gjøres.