VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Da mister jeg oppvaskeren min. Nå som han har jobbet så mye overtid ser jeg hvor mye det betyr for graden av ryddig kjøkken at jeg har en mann som tar det ansvaret..

Bytte doruller har ungene til og med lært at de må, om enn bedre enn mannen som bare henter en, ikke kaster den gamle.

Jeg setter pris på mannen min, han bidrar med minst sin andel av det som må gjøres.
Har ikke sagt jeg ikke setter pris på mannen min ;) Hadde jeg ikke gjort det, hadde han ikke vært her.
 
Jeg mente jo ikke at dere andre ikke satte pris på deres, bare kjente på hvor god han er å ha, U tillegg til ar jeg elsker ham, rent praktisk også god. Men mente ikke negativt om andre.
 
Jeg mente jo ikke at dere andre ikke satte pris på deres, bare kjente på hvor god han er å ha, U tillegg til ar jeg elsker ham, rent praktisk også god. Men mente ikke negativt om andre.
Tolket det ikke negativt, søta:D
 
Jeg mente jo ikke at dere andre ikke satte pris på deres, bare kjente på hvor god han er å ha, U tillegg til ar jeg elsker ham, rent praktisk også god. Men mente ikke negativt om andre.
Jeg tolket det ikke sånn heller, skjønte godt hva dumente :)
 
Back
Topp