VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Ja vi har jo pusset opp kjøkkenet, så jeg syns det bør øke en del bare pga det :p men skal gjøre mye i sommer også så da blir det finere utenfor også :)

Nytt kjøkken bør jo hjelpe på ja.
Det var det første vi tok når vi kjøpte huset:p
 
Nytt kjøkken bør jo hjelpe på ja.
Det var det første vi tok når vi kjøpte huset:p
vi også, så håper det :) men må legge noe beleggningsstein utenfor i innkjørselen og gjøre det litt finere, det ser ikke fint ut nå for å si det rett ut. og det og har vell mye med å si? hadde ikke jeg vært vandt med oppussing og se muligheter, så hadde vi aldri bydd :p haha ;)
 
God morgen jenter:D
Skjer i dag:D?
God morgen :) Idag er ikke formen noe god i det hele tatt, så håper jeg får sovnet til en serie på sengen og får et par timers søvn til :/ Ellers har jeg ingen planer, blir nok en rolig dag, om det ikke kommer noe plutselig og forandrer på ting :p
hvilke planer har du idag da? :)
 
vi også, så håper det :) men må legge noe beleggningsstein utenfor i innkjørselen og gjøre det litt finere, det ser ikke fint ut nå for å si det rett ut. og det og har vell mye med å si? hadde ikke jeg vært vandt med oppussing og se muligheter, så hadde vi aldri bydd :p haha ;)
Det gjør seg jo det selvsagt. Når tenker dere selge da?
 
God morgen :) Idag er ikke formen noe god i det hele tatt, så håper jeg får sovnet til en serie på sengen og får et par timers søvn til :/ Ellers har jeg ingen planer, blir nok en rolig dag, om det ikke kommer noe plutselig og forandrer på ting :p
hvilke planer har du idag da? :)

Huff, kjedelig da. Best med en rolig dag da. Prøve å hvile mass.

Her skal guttungen være med farmoren og søskenbarnet sitt i dag. Kommer vel opp her i 13.00 tiden. Før den tid skal vi bake og rett utenfor å leke litt. Har sandkasse og huske i hagen. Så skal jeg på senvakt.
 
Det gjør seg jo det selvsagt. Når tenker dere selge da?
har ikke tenkt/snakket så mye om det. men om 2-3år ifølge meg :p vil jo over i enebolig slik at vi slipper å høre naboene hele tiden og kan høre på musikk uten å få mld om det osv :p
 
Huff, kjedelig da. Best med en rolig dag da. Prøve å hvile mass.

Her skal guttungen være med farmoren og søskenbarnet sitt i dag. Kommer vel opp her i 13.00 tiden. Før den tid skal vi bake og rett utenfor å leke litt. Har sandkasse og huske i hagen. Så skal jeg på senvakt.
Å det hørtes koselig ut <3 kjempe kjekt å bake og leke litt ute da :D
 
har ikke tenkt/snakket så mye om det. men om 2-3år ifølge meg :p vil jo over i enebolig slik at vi slipper å høre naboene hele tiden og kan høre på musikk uten å få mld om det osv :p
Okei, skjønner:)
Ja, det er et pluss helt klart:D
 
Å det hørtes koselig ut <3 kjempe kjekt å bake og leke litt ute da :D

Jada, greit dt:) Vurderte åpen barnehage, men blir mer stress enn kos fant jeg ut. Han får herjet nok med søskenbarnet og farmor senere:p

Ja, må ha flere pizzasnurrer.
 
ja å så er jeg vokst opp i enebolig selv, så det er liksom den store drømmen :) :p

Det skjønner jeg godt. Samme her. På gård :) Jeg er bortskjemt først og fremst på enorm tomt og utsikt. Utsikt har jeg fått nå og. Tomten er ikke helt den samm, men ok nok:p
 
Back
Topp