Ikke i bruk
Forumet er livet
Ler ondt....Det kan jo være syyykt mye ja, blir spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ler ondt....Det kan jo være syyykt mye ja, blir spennende
Det var dette livet man har utenom da...Dumt av deg da
Du må jo benytte sjansen!
Nei så absolutt ikke tror ikke skravla går noe ned av den grunn, men deilig være over da
huff fælt nok å vente til 1.april pga oul, men å så premiene. HUFF hahaLer ondt....
Du hadde passet godt til å være en boss i ett tv/data spill. driver å erter oss osv frem til vi tar deg i slutten av mnd å før premien vår.Ler ondt....
Ja vi har jo pusset opp kjøkkenet, så jeg syns det bør øke en del bare pga det men skal gjøre mye i sommer også så da blir det finere utenfor også
Nei, rett etter påskeDet er jo ikke lenge til
Skjønner godt du har blandede følelser
vi også, så håper det men må legge noe beleggningsstein utenfor i innkjørselen og gjøre det litt finere, det ser ikke fint ut nå for å si det rett ut. og det og har vell mye med å si? hadde ikke jeg vært vandt med oppussing og se muligheter, så hadde vi aldri bydd hahaNytt kjøkken bør jo hjelpe på ja.
Det var det første vi tok når vi kjøpte huset
Aha.. aldri sett de på lista før bare...Er med men kan ikke vinne
mener å huske jeg har sett, men ikke så langt oppe som nå da heheAha.. aldri sett de på lista før bare...
God morgen Idag er ikke formen noe god i det hele tatt, så håper jeg får sovnet til en serie på sengen og får et par timers søvn til :/ Ellers har jeg ingen planer, blir nok en rolig dag, om det ikke kommer noe plutselig og forandrer på tingGod morgen jenter
Skjer i dag?
Det gjør seg jo det selvsagt. Når tenker dere selge da?vi også, så håper det men må legge noe beleggningsstein utenfor i innkjørselen og gjøre det litt finere, det ser ikke fint ut nå for å si det rett ut. og det og har vell mye med å si? hadde ikke jeg vært vandt med oppussing og se muligheter, så hadde vi aldri bydd haha
God morgen Idag er ikke formen noe god i det hele tatt, så håper jeg får sovnet til en serie på sengen og får et par timers søvn til :/ Ellers har jeg ingen planer, blir nok en rolig dag, om det ikke kommer noe plutselig og forandrer på ting
hvilke planer har du idag da?
har ikke tenkt/snakket så mye om det. men om 2-3år ifølge meg vil jo over i enebolig slik at vi slipper å høre naboene hele tiden og kan høre på musikk uten å få mld om det osvDet gjør seg jo det selvsagt. Når tenker dere selge da?
Å det hørtes koselig ut <3 kjempe kjekt å bake og leke litt ute daHuff, kjedelig da. Best med en rolig dag da. Prøve å hvile mass.
Her skal guttungen være med farmoren og søskenbarnet sitt i dag. Kommer vel opp her i 13.00 tiden. Før den tid skal vi bake og rett utenfor å leke litt. Har sandkasse og huske i hagen. Så skal jeg på senvakt.
Okei, skjønnerhar ikke tenkt/snakket så mye om det. men om 2-3år ifølge meg vil jo over i enebolig slik at vi slipper å høre naboene hele tiden og kan høre på musikk uten å få mld om det osv
ja å så er jeg vokst opp i enebolig selv, så det er liksom den store drømmenOkei, skjønner
Ja, det er et pluss helt klart
Å det hørtes koselig ut <3 kjempe kjekt å bake og leke litt ute da
ja å så er jeg vokst opp i enebolig selv, så det er liksom den store drømmen