VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

Lastet ned appen, da gikk det greit.

Ikke noe å skryte av her, har faktisk beregnet helt riktig skatt i år, så blir verken betaling ene eller andre veien.
 
Da kom eg og inn :D Blir ein fin fin sommar :D Men spent å sjå kva eg får igjen når eg leverer i frå meg halve gjelda til gubben :p Men, 30 lappar er uansett ikkje å forakte :p
 
Last edited:
Da kom eg og inn :D Blir ein fin fin sommar :D Men spent å sjå kva eg får igjen bør eg leverer i frå meg halve gjelda til gubben :p Men, 30 lappar er uansett ikkje å forakte :p
oooooooh!
grattis!
Lastet ned appen, da gikk det greit.

Ikke noe å skryte av her, har faktisk beregnet helt riktig skatt i år, så blir verken betaling ene eller andre veien.
Bedre enn baksmell da!
 
Da kom eg og inn :D Blir ein fin fin sommar :D Men spent å sjå kva eg får igjen bør eg leverer i frå meg halve gjelda til gubben :p Men, 30 lappar er uansett ikkje å forakte :p
wow så deilig :D 30lapper er jo absolutt ikke feil :D
 
jeg vet jeg betaler for mye skatt... litt med vilje egentlig. Vil heller få igjen enn å sitte med smellen :p

Samme her :) Også synes eg det er ein grei måte å "legga vekk" pengar til sommaren på :p
 
jeg vet jeg betaler for mye skatt... litt med vilje egentlig. Vil heller få igjen enn å sitte med smellen :p
Hvor mye betaler du ekstra med vilje? Jeg har alltid bare hatt sånn tabell, og pleier å få tilbake sånn 1300 hvert år. Usikker på om jeg burde hatt %?
 
God morgen alle sammen :) Ligger her i sengen og vurderer om jeg skal stå opp, eller prøve å sove litt til i håp om at kvalmen gir seg litt :/ har ikke fått så mye søvn i natt heller -.-
 
Back
Topp