jeg har logget ut så du får prøve igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har logget ut så du får prøve igjen
Oi, Grattis til deg også!!UÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ 15500,- igjen holy moly ble så gla at jeg vekket samboeren stakkars hahaha
oooooooh!Da kom eg og inn Blir ein fin fin sommar Men spent å sjå kva eg får igjen bør eg leverer i frå meg halve gjelda til gubben Men, 30 lappar er uansett ikkje å forakte
Bedre enn baksmell da!Lastet ned appen, da gikk det greit.
Ikke noe å skryte av her, har faktisk beregnet helt riktig skatt i år, så blir verken betaling ene eller andre veien.
takk, jeg forventet sånn 3000,- og jeg må skrive på litt gjeld til jajaOi, Grattis til deg også!!
bedre enn baksmell da iallefallLastet ned appen, da gikk det greit.
Ikke noe å skryte av her, har faktisk beregnet helt riktig skatt i år, så blir verken betaling ene eller andre veien.
wow så deilig 30lapper er jo absolutt ikke feilDa kom eg og inn Blir ein fin fin sommar Men spent å sjå kva eg får igjen bør eg leverer i frå meg halve gjelda til gubben Men, 30 lappar er uansett ikkje å forakte
Ja, for all del! Helt greit å gå i null, er jo det som egentlig er meningenbedre enn baksmell da iallefall
ja så kommer jo feriepengene uansett i sommer daJa, for all del! Helt greit å gå i null, er jo det som egentlig er meningen
jeg vet jeg betaler for mye skatt... litt med vilje egentlig. Vil heller få igjen enn å sitte med smellenJa, for all del! Helt greit å gå i null, er jo det som egentlig er meningen
jeg vet jeg betaler for mye skatt... litt med vilje egentlig. Vil heller få igjen enn å sitte med smellen
Hjul!!
Hvor mye betaler du ekstra med vilje? Jeg har alltid bare hatt sånn tabell, og pleier å få tilbake sånn 1300 hvert år. Usikker på om jeg burde hatt %?jeg vet jeg betaler for mye skatt... litt med vilje egentlig. Vil heller få igjen enn å sitte med smellen
Det kan jo være syyykt mye ja, blir spennendeHjul...
Mye det kan være.
Gleder meg til april!!
Det er jo ikke lenge tilTakk for dt. Gleder og gruer meg på samme tid. Fåt plass fra 7april
Dumt av deg dahar du ikke? ikke jeg heller