Ja de gjør jo det :/ men jeg er såååå spent i år huffhehe ja det er vel ganske så på gang tror jeg.. altinn faller jo i grus hvert år hahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja de gjør jo det :/ men jeg er såååå spent i år huffhehe ja det er vel ganske så på gang tror jeg.. altinn faller jo i grus hvert år hahaha
ønsker meg sånn.. Gjør ting en del lettere her i huset hvertfallVar det jeg trodde men ble så usikker
Å?Ja de gjør jo det :/ men jeg er såååå spent i år huff
Jeg sa når vi flyttet inn her at jeg skulle bli så flink å sykle til jobb, så ble at jeg ikke hadde sykkel en unnskyldning etter det da.. men har veldig lyst på sykkelønsker meg sånn.. Gjør ting en del lettere her i huset hvertfall
har prøvd å overtale mannen til å kjøpe en i evigheter nåDen er så kul! Har lånt en på skitur en gang, var helt genial som pulk i alle fall
Den er jo litt dyrere enn andre sykkelvogner, men blir jo plassbesparende om man både trenger sykkelvogn og pulkhar prøvd å overtale mannen til å kjøpe en i evigheter nå
Tror jeg får igjen litt mer enn vanlig, for nå har vi jo kjøpt rekkehuset og bodd her i over halvparten av fjoråret. Så da gjør vell det litt? Iallefall ifølge samboeren. Pleier liksom bare å få igjen 1300 jeg.. hadde vært kjekt med litt merÅ?
Må jo si at det hadde hvert deilig med en liten "bonus" i sommer siden lille prinsen kommer i juni.
hvis Vesla får plass i den barnehagen vi ønsker er det en 10 min sykkeltur til bhg og butikken.Jeg sa når vi flyttet inn her at jeg skulle bli så flink å sykle til jobb, så ble at jeg ikke hadde sykkel en unnskyldning etter det da.. men har veldig lyst på sykkel
Utrolig kjedelig å gå til jobb osv, så da blir det mest at jeg bare tar bilen :/
Er jo typisk det men får vell prøve siden jeg er våken alikavell. Husker ikke om det er kode på mobilen eller om jeg må hente bankbrikken? Vet dere?Er nok fare for at altinn dukker under i år også ja. Tre minutter igjen
Det hadde jo vært fantastisk da ♡hvis Vesla får plass i den barnehagen vi ønsker er det en 10 min sykkeltur til bhg og butikken.
Så da hadde en sykkelvogn kommet godt med.
Oioi! Grattiseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! 10 000 I PLUSS FRA I FJOR!! det var en grei sommer bonus
Det hadde jo vært fantastisk da ♡
Den er jo litt dyrere enn andre sykkelvogner, men blir jo plassbesparende om man både trenger sykkelvogn og pulk
Uææææ så bra Gratulerereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! 10 000 I PLUSS FRA I FJOR!! det var en grei sommer bonus
Å, DET hadde vært en helt vanvittig premie!
Sykkelvogn hadde hvert deilig! Står høyt på ønskelista mi hvertfall
Jeg har til d.d. alltid fått igjen på skatten... Men det er lenge siden jeg har fått igjen så myeTror jeg får igjen litt mer enn vanlig, for nå har vi jo kjøpt rekkehuset og bodd her i over halvparten av fjoråret. Så da gjør vell det litt? Iallefall ifølge samboeren. Pleier liksom bare å få igjen 1300 jeg.. hadde vært kjekt med litt mer
logget meg inn 5 på 12 jeg da.. bare reloadet.. å lastet den ned så fort den poppet opp hahaha