VINNERE ER TRUKKET!!!!!! MARS TOPP 100

ønsker meg sånn.. Gjør ting en del lettere her i huset hvertfall :D
Jeg sa når vi flyttet inn her at jeg skulle bli så flink å sykle til jobb, så ble at jeg ikke hadde sykkel en unnskyldning etter det da.. men har veldig lyst på sykkel :)
Utrolig kjedelig å gå til jobb osv, så da blir det mest at jeg bare tar bilen :/
 
Er nok fare for at altinn dukker under i år også ja. Tre minutter igjen ;)
 
Å?
Må jo si at det hadde hvert deilig med en liten "bonus" i sommer siden lille prinsen kommer i juni.
Tror jeg får igjen litt mer enn vanlig, for nå har vi jo kjøpt rekkehuset og bodd her i over halvparten av fjoråret. Så da gjør vell det litt? Iallefall ifølge samboeren. Pleier liksom bare å få igjen 1300 jeg.. hadde vært kjekt med litt mer :p
 
Jeg sa når vi flyttet inn her at jeg skulle bli så flink å sykle til jobb, så ble at jeg ikke hadde sykkel en unnskyldning etter det da.. men har veldig lyst på sykkel :)
Utrolig kjedelig å gå til jobb osv, så da blir det mest at jeg bare tar bilen :/
hvis Vesla får plass i den barnehagen vi ønsker er det en 10 min sykkeltur til bhg og butikken.
Så da hadde en sykkelvogn kommet godt med.
 
Er nok fare for at altinn dukker under i år også ja. Tre minutter igjen ;)
Er jo typisk det :p men får vell prøve siden jeg er våken alikavell. Husker ikke om det er kode på mobilen eller om jeg må hente bankbrikken? Vet dere?
 
Hmm ikke noe trøtt i det hele tatt.. er det vits å prøve å komme seg inn for å sjekke skatten rett over 12? Det låser vell seg akkuratt slik som i fjor eller?? :/ så sykt spent :p

ImageUploadedByBV Forum1426720062.036848.jpg
:p
 
Tror jeg får igjen litt mer enn vanlig, for nå har vi jo kjøpt rekkehuset og bodd her i over halvparten av fjoråret. Så da gjør vell det litt? Iallefall ifølge samboeren. Pleier liksom bare å få igjen 1300 jeg.. hadde vært kjekt med litt mer :p
Jeg har til d.d. alltid fått igjen på skatten... Men det er lenge siden jeg har fått igjen så mye :p
 
Back
Topp